خانهاخبار
مقایسه دوربین HTC U 11 با Galaxy S8 و LG G6

مقایسه دوربین HTC U 11 با Galaxy S8 و LG G6

دوربین اچ تی سی یو 11 اکنون بهترین دوربین در میان گوشی‌های هوشمند لقب رفته است. در اینجا به مقایسه عکس‌های یو 11 با گلکسی اس 8 سامسونگ و جی 6 ال جی می‌پردازیم.
۱۳۹۶/۲/۲۷

روز گذشته اچ تی سی از نسل جدید پرچمدارش رونمایی کرد؛ پرچمداری قدرتمند که در همان ساعات اولیه، توانست امتیاز 90 از DxOMArk  بگیرد؛ امتیازی که نشان می‌دهد دوربین این گوشی کیفیت فوق العاده‌ای دارد و عملکردش از دوربین سایر گوشی های هوشمند بهتر است. DxOMArk دلیل این امیتاز را فوکوس سریع، حتی در نور کم توسط این گوشی دانست و همچنین کیفیت تصاویر به خاطر لرزشگیر اپتیکی یو 11 را فوق‌العاده عنوان کرده است.

اما می‌دانیم در بازار گوشی‌های هوشمند همیشه رقابت روی دوربین گوشی‌ها وجود داشته است و پرچمداران سامسونگ و ال جی حرف‌های زیادی در این زمینه داشته‌اند. اگرچه گوشی جدید اچ تی سی دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا پیکسل 3 دارد اما نمی‌توان دوربین پرچمداران بزرگ را دست کم گرفت؛ دوربین 12 مگاپیکسلی گلکسی اس 8 با تکنولوژی پیکسل‌های دوتایی و دوربین دوتایی 13 مگاپیکسلی جی 6 که امکان عکس برداری واید و معمولی را فراهم می‌کند.

به همین خاطر در این نوشته سراغ مقایسه دوربین این گوشی‌ها با هم رفتیم و عکس‌های اچ تی سی یو 11 را با گلکسی اس 8 سامسونگ و جی 6 ال جی مقایسه می‌کنیم.

برای مشاهده عکس‌ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید. (به‌ترتیب از راست: U 11 و S8 و G6)

image
image
image

image
image
image

image
image
image

image
image
image

نظر شما در رابطه با دوربین پرچمدار جدید اچ تی سی چیست؟ آیا شما هم بالاترین امتیاز را به اچ تی سی می‌دهید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (114 نظر)

یاشار

۱۳۹۶/۷/۲۴
همه یه نظری دادن اخر سرم حرفشونو منطقی دونستن.
منطق بر اساس تعصب. اگر سامسونگ بهتر باشه بازم طرفداران اچ ی سی میگن برند ما خوبه و بالعکس همینطور ال جی

امیر

۱۳۹۶/۶/۲۹
الان که یه مدت گذشت میبینم htc کلا محو شد و دیگه پیداش نیست، چی شد رتبه یک با 90 امتیاز حالا اون پیکسل(اپل شرکت گوگل) کجاست با 89 امتیاز میبینم که برعکس درومد و جفتتون سوسک شدیدخخخخخ. انصافا مونده تا اینا به ال جی و سامسونگ و اپل برسن فعلا این سه تا با هم رقابت میکنن اونام ته جدول باهم.

Big Daddy

۱۳۹۶/۴/۱۵
انقدر تو سر و کله هم نکوبید دوستان!
بحث بی فایده ایه،دوستان سامسونگی هم که فقط میگید اچ تی سی بی کیفیته و هنگ میکنه دیگه کسی که اچ تی سی داشته میدونه حرفتون غلطه.
به هر حال نظر بنده اینه که تو زمینه دوربین برتری u11 آنچنان هم زیاد نیست نسبت به رقبا،هر کدوم رو بخرید ضرر نمیکنید

Htc fan

۱۳۹۶/۴/۱۴
دیگه دوره این تستا تموم شده اصلا این ملاک نیست امتیاز دوربین گوشیاس که ملاکه که اچ تی سی u11 با 90امتیاز اوله دومم پیکسل گوگله با 89امتیاز حالا هی باهم کل کل الکی و بی نتیجه کنید
جی اس ام لطفا بزار

فاطی

۱۳۹۶/۴/۱۱
با اینکه s8 بهتره اما بازم میگم منتظر نوت 8 باشید سامسونگ در نمایشگاه mwc سنسور های جدیدش(ایزوسل) رو که بهترین کیفیت رو دارن رسما معرفی کرده و از جی اس ام تعجب میکنم چرت خبرشو نذاشته ولی توی گجت نیوز هستش