خانهاخبار
رونمایی رسمی از موتورولا موتو C و موتو C پلاس

رونمایی رسمی از موتورولا موتو C و موتو C پلاس

طی چند روز اخیر، شایعات و تصاویر متعددی پیرامون موتورولا موتو C و موتو C پلاس شنیده‌ایم اما امروز این کمپانی به شکل رسمی از این دو گوشی رونمایی کرد.
۱۳۹۶/۲/۲۶
image

این دو گوشی بیشتر آن دسته از کاربران را قرار داده‌اند که هنوز به گوشی‌های اقتصادی علاقه دارند اما اگر به مشخصات در حد پرچم‌داران فکر می‌کنید، موتورولا موتو C و موتو C پلاس شما را ناامید خواهند کرد.

پردازنده به کار رفته در موتو C، 4 هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز و ساخت مدیاتک است که با 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا همراه شده است. دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 854*480 پیکسل و باتری 2350 میلی‌آمپری از دیگر مشخصات آن هستند.

اما موتو C پلاس، پردازنده 64 بیتی مدیاتک با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. از دیگر ویژگی‌های موتو C پلاس می‌توان به نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، دوربین 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و نیز باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپری اشاره کرد.

سیستم عامل پیش فرض هر دو گوشی، اندروید 7.0 نوقا است. قیمت اعلام شده برای موتو C، 89 یورو و برای موتو C پلاس، 119 یورو است. موتورولا علام کرده که این گوشی را در آمریکای لاتین، اروپا و آسیا عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

پوریا

۱۳۹۶/۲/۲۶
این دو گوشی بیشتر آن دسته از کاربران را قرار داده‌اند که هنوز به گوشی‌های اقتصادی علاقه دارند اما اگر به مشخصات در حد پرچم‌داران فکر می‌کنید، موتورولا موتو C و موتو C پلاس شما را ناامید خواهند کرد. ...
این یه تیکه رو حذف کنید سنگین ترید

علی

۱۳۹۶/۲/۲۶
باسلام خدمت دست درکارانه جی اس ام لطفا در رابطه با حل مشکل هم پوشانی که بعداز آپدیت و یا نصب برنامه و نرم افزار به وجود میاد راهنمایی کنید ممنون میشم این مشکل گریبان گیر خیلی از اندرویدی های ۵و۶ هست باتشکر از تلاش های بی نظیر تون در زمینه علم و فناوری روز دنیا خدا قوت !