خانهاخبار
Huawei Y7: میان رده جدید هوآوی معرفی شد

Huawei Y7: میان رده جدید هوآوی معرفی شد

هوآوی این روزها سخت مشغول معرفی گوشی های جدید است و حالا نوبت به Y7 رسید؛ میان‌رده جدیدی با مشخصاتی قابل توجه و ظاهری زیبا.
۱۳۹۶/۲/۲۶

هوآوی این روزها سخت مشغول است و گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت زیادی را وارد بازار گوشی‌های هوشمند می‌کند. تولیدکننده چینی گوشی‌های هوشمند Huawei Y3 2017 راچند روز پیش در اروپا معرفی کرد.

امروز نیز گوشی دیگری از هوآوی در وبسایت رسمی شرکت دیده شد. برخلاف Y3 2017، گوشی جدید Y7 در بین میان‌رده‌ها جای می‌گیرد؛ میان‌رده‌ای که از آخرین نسخه اندروید، نوقا، روی خود بهره می‌برد.

image

سایر مشخصات گوشی نیز کاملا قابل قبول است با توجه به اینکه می‌دانیم این گوشی میان‌رده جدیدی از هوآوی است. Y7 هوآوی تراشه 1.4 گیگاهرتزی و 8 هسته‌ای اسنپدراگون 435 کوالکام را دارد و از 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

نمایشگر گوشی جدید هوآوی 5.5 اینچ است و رزولوشن HD دارد. دوربین پشت گوشی 12 مگاپیکسلی است؛ دوربینی با پیکسل‌های 1.25 میکرومتری و فوکوس خودکار با تشخیص فازی.

اما هوآوی دوستداران سلفی را در میان‌رده‌اش فراموش نکرده و دوربین 8 مگاپیکسلی جلو را برای آنها در نظر گرفته است؛ دوربینی با تکنولوژی تشخیص چهره و مد زیبایی برای گرفتن عکس‌هایی زیباتر. سنسور اثر انگشت در پشت گوشی جای گرفته، درست زیر دوربین اصلی گوشی.

image

یکی دیگر از نکات ارزشمند گوشی هوآوی، باتری قدرتمند این گوشی است. هوآوی در Y7 باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را به کار گرفته است به همین خاطر با این گوشی به‌راحتی می‌توانید 20 ساعت ویدیو تماشا کنید و یا 15 ساعت در اینترنت به گشت و گذار بپردازید. هوآوی می‌گوید باتری میان‌رده جدیدش حتی پس از 500 بار شارژ شدن، آسیب زیادی نمی‌بیند و تا 80 درصد ظرفیتش شارژ می‌گیرد.

بدنه گوشی جدید هوآوی فلزی است و فریمی پلاستیکی به دور آن کشیده شده است. نمایشگر گوشی با محافظ شیشه 2.5D پوشانده شده و پشت گوشی نیز ظاهری سندبلاست دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

روژینا

۱۳۹۶/۴/۲۴
عالییییه ممنون جی اس ام

ایمان

۱۳۹۶/۲/۲۶
با سلام
واقعا هواوی توی گوشی کم نمیزاره حداقل همیشه شاهد سنسور اثرانگشت و باتری بسیار عالی بودیم!