خانهاخبار
نینتندو بازی The Legend of Zelda را برای گوشی‌های آیفون منتشر می‌کند

نینتندو بازی The Legend of Zelda را برای گوشی‌های آیفون منتشر می‌کند

پس از موفقیت فروش کنسول‌ نینتندو سوئیچ به‌ واسطه بازی The Legend of Zelda ، اکنون خبر می‌رسد که شرکت نینتندو به دنبال توسعه نسخه‌ای از آن برای گوشی‌های هوشمند است.
۱۳۹۶/۲/۲۶

شرکت نینتندو تا به‌‏حال، چندین فرانچایز بزرگ خود را برای گوشی‌های هوشمند توسعه داده است و از جمله آن‌ها می‌توان به Pokeman Go و Super Mario Run اشاره کرد که برای سیستم‌عامل‌های آی‌اوس و اندروید منتشر شده است. هم‌چنین، این شرکت در ماه ژانویه از بازی Fire Emblem: Heros برای گوشی‎های هوشمند رونمایی کرد و اعلام کرده است که چندین فرانچایز بزرگ دیگر خود را تا پایان سال برای آیفون‌های شرکت اپل منتشر می‎کند.

image

به‎تازگی، وال استریت ژورنال به نقل از منابع مطلع اعلام کرده است که شرکت نینتندو در حال توسعه نسخه مخصوصی از بازی «افسانه زلدا» برای گوشی‌های آیفون است و تصمیم دارد تا آن‌را تا پایان سال جاری میلادی منتشر نماید. هرچند، این نشریه اعلام کرده است که The Legend of Zelda برای گوشی‌های آیفون تا زمانی‎که بازی Animal Crossing منتشر نشود، ارائه نخواهد شد.

پیش‎تر، اعلام شده بود که این بازی در ماه آوریل منتشر خواهد شد اما مدتی بعد، نینتندو اعلام کرد که برای بهبود تجربه کاربران تصمیم گرفته است تا زمان انتشار این بازی را تغییر دهد. به همین جهت، باید تا نیمه دوم سال 2017 برای عرضه بازی Animal Crossing منتظر بمانید و به فاصله چندین ماه از انتشار آن برای گوشی‌های آیفون، می‎توان انتظار داشت که بازی «افسانه زلدا» نیز برای گوشی‎های هوشمند ارائه شود.

البته هنوز به محتوای بازی The Legend of Zelda برای گوشی‌های هوشمند اشاره‌ای نشده است و به همین جهت، نمی‌دانیم که این نسخه یک عنوان نقش‌آفرینی سه‌بعدی مانند نسخه کنسولی خود خواهد بود یا تنها نسخه پورت‌شده یکی از عناوین دو بعدی این فرانچایز برای کنسول‌های قدیمی نینتندو است. شاید حتی، بازی The Legend of Zelda برای گوشی‌های هوشمند با آنچه که در حال‌حاضر از آن انتظار داریم؛ کاملاً متفاوت باشد.

فروش کنسول نینتندو سوئیچ به واسطه بازخوردهای مثبت منتقدان و گیمرها از بازی انحصاری The Legend of Zelda به‌طور قابل‌توجهی بالا است و باید دید که عرضه یک نسخه از این فرانچایز برای گوشی‌های هوشمند، می‌تواند تغییری در روند درآمد شرکت نینتندو ایجاد نماید یا خیر. البته قیمت نسخه موبایلی این بازی هنوز اعلام نشده است اما بسیار بعید خواهد بود که شرکت نینتندو برنامه‌ای برای عرضه بازی «افسانه زلدا» برای گوشی‎های هوشمند با قیمتی قابل‎توجه مانند نسخه کنسولی آن داشته باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)