خانهاخبار
بهترین گوشی‌های شیائومی (اردیبهشت 96)

بهترین گوشی‌های شیائومی (اردیبهشت 96)

چند ماهی است که گوشی‌های شیائومی در بازار ایران طرفداران خوبی پیدا کرده است. این گوشی‌های با داشتن قیمت مناسب، سخت‌افزارهای قدرتمند و طراحی جذاب می‌توانند جزو انتخاب‌ هر کاربری باشند. در این مطلب شما را با بهترین گوشی‌های شیائومی که هم اکنون در بازار موجود هستند آشنا می‌کنیم.
۱۳۹۶/۲/۲۸

شیائومی یکی از شرکت‌هایی است که ثابت کرده است می‌توان محصولات خوش قیمت و با کیفیتی ساخت که مشتری با دیدن عبارت Made in China روی آن از خرید منصرف نشود.

در دو سال گذشت این شرکت بزرگ چینی برای ورود به بازارهای جهانی تلاش زیادی کرده است و توانسته علاوه بر بازار کشورهای آسیای شرقی در خاورمیانه و اروپا نیز مشتریان فراوانی به دست بیاورد.

از آنجا که روزبه‌روز بر تعداد خریداران گوشی‌های هوشمند شیائومی در ایران افزوده می‏شود و کاربران بیشتری به خرید محصولات این برند تمایل پیدا می‌کنند قصد دارید تا در ادامه بهترین گوشی‌های هوشمند شیائومی را به شما معرفی کنیم.

Mi 6

سال گذشته شیائومی با گوشی Mi 5 نشان داد چقدر می‌تواند خود را به برندهای بزرگ جهان نزدیک کند. امسال این شرکت با Mi 6 آمده است تا گامی دیگر رو به جلو بردارد و به مشتریان پیشرفت چنین در صنعت موبایل را نشان دهد. شیائومی می 6 از نظر طراحی شباهت زیادی به می 5 دارد. بدنه این دستگاه از جنس فلز و شیشه ساخته شده و پشت آن دو لنز دوربین 12 مگاپیکسلی تعبیه گشته است. همچنین با حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون امکان استفاده از باتری با ظرفیت بیشتر امکان پذیر شده است.

image

نمایشگر

5.15 اینچ Full HD

پردازنده

اسنپدراگون 835

حافظه رم

6 گیگابایت

دوربین اصلی

2 لنز 12 مگاپیکسلی

باتری

3350 میلی‌آمپرساعت

سیستم عامل

اندروید 7.1.1

قیمت فعلی (بدون گارانتی)

حدود 1 میلیون و 900 هزار تومان

 

Redmi Note 4

یکی از ارزان قیمت‌ترین گوشی‌های 2017 شیائومی ردمی نوت 4 است که از بسیاری جهات نسبت به نسل قبل خود پیشرفت داشته. مشتریانی که به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه با مشخصات معقول می‌گردند می‌توانند Redmi Note 4 را در دو مدل با حافظه رم 2 و 4 گیگابایتی تهیه کنند که هم پردازنده و باتری خوبی دارد و هم بدنه آن تماما از فلز ساخته شده است.

image

نمایشگر

5.5 اینچ Full HD

پردازنده

اسنپدراگون 625

حافظه رم

2 گیگابایت / 4 گیگابایت

دوربین اصلی

12 مگاپیکسل

باتری

4100 میلی‌آمپرساعت

سیستم عامل

اندروید 6

قیمت فعلی (بدون گارانتی)

حدود 800 هزار تومان

 

Mi Mix

شیائومی با معرفی می میکس ثابت کرد شرکت‌های چینی نه تنها مقلد تولیدکنندگان دیگر نیستند بلکه می‌توانند محصولی بسازند که برای سایر شرکت‌ها الهام بخش باشد. این گوشی منحصر به فرد بدنه‌ای از جنس سرامیک دارد و حاشیه نمایشگر آن بسیار باریک است آنطور که در جلو دستگاه چیزی به جز صفحه نمایش به چشم نمی‌آید. اما تمام ویژگی‌های Mi Mix در طراحی آن خلاصه نمی‎شود بلکه این گوشی 6.4 اینچی از مشخصات سخت‌افزاری بسیاری خوبی نیز بهره می‌برد که در جدول زیر ذکر شده است.

image

نمایشگر

6.4 اینچ Full HD

پردازنده

اسنپدراگون 821

حافظه رم

4 گیگابایت / 6 گیگابایت

دوربین اصلی

16 مگاپیکسل

باتری

4400 میلی‌آمپرساعت

سیستم عامل

اندروید 6

قیمت فعلی (بدون گارانتی)

حدود 2 میلیون و 600 هزار تومان

 

Mi 5s

در اواخر سال 2016 شیائومی نسخه ارتقا یافته می 5 را با نام Mi 5s به بازار فرستاد که اصلی‌ترین تفاوتش جایگزین شدن پردازنده سریع‌تر اسنپدراگون 821 با اسنپدراگون 820 است. همچنین این شرکت در Mi 5s استفاده از شیشه را کنار گذاشت و برای ساخت بدنه دستگاه از فلز استفاده کرد. می 5 اس برادر بزرگ‌تری به نام Mi 5s Plus نیز دارد که به جز اندازه نمایشگر از نظر کیفیت دوربین و ظرفیت باتری با آن فرق دارد.

image

نمایشگر

5.15 اینچ Full HD

پردازنده

اسنپدراگون 821

حافظه رم

3 گیگابایت / 4 گیگابایت

دوربین اصلی

12 مگاپیکسل

باتری

3200 میلی‌آمپرساعت

سیستم عامل

اندروید 6

قیمت فعلی (بدون گارانتی)

حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان

 

Mi Note 2

نسل اول گوشی‌های Mi Note که سال 2015 معرفی شد اگرچه نتوانست به رقیب جدی برای گلکسی‌ نوت‌ها سامسونگ بلد شود ولی حداقل در کشور چین بسیار خوش درخشید و با استقبال کاربران مواجه شد. اما شیائومی نسل دوم این خانواده را نزدیک به دو سال بعد معرفی کرد هرچند که متاسفانه در سایه درخشش Mi Mix خیلی به چشم نیامد. می نوت 2 یکی فبلت 5.7 اینچی با نمایشگر خمیده است که بررسی آن را می‌توانید در جی‌اس‌ام مطالعه کنید. بدنه این گوشی از فلز ساخته شده و سخت‌افزارهای قدرتمندی در دل خود جای داده است.

image

نمایشگر

5.7 اینچ Full HD

پردازنده

اسنپدراگون 821

حافظه رم

4 گیگابایت / 6 گیگابایت

دوربین اصلی

22.5 مگاپیکسل

باتری

4070 میلی‌آمپرساعت

سیستم عامل

اندروید 6

قیمت فعلی (بدون گارانتی)

حدود 1 میلیون و 800 هزار تومان

 

Redmi 3S

گوشی‌های ارزان قیمت سری Redmi از اولین روز عرضه فروش خوبی در کشورهای درحال توسعه داشته‌اند. Redmi 3S جدیدترین عضو این خانواده است که در دسته گوشی‌های پایین‌رده جای می‌گیرد اما در عین حال از مشخصات و طراحی قابل قبولی برخوردار است. شیائومی همچنین مدل دیگری از این گوشی را با نام Redmi 3S Prime در بازار عرضه کرده است که مجهز به اسکنر اثر انگشت است و حافظه رم بیشتری دارد.

image

نمایشگر

5 اینچ HD

پردازنده

اسنپدراگون 430

حافظه رم

2 گیگابایت

دوربین اصلی

13 مگاپیکسل

باتری

4100 میلی‌آمپرساعت

سیستم عامل

اندروید 6

قیمت فعلی (بدون گارانتی)

حدود 650 هزار تومان

 

آیا شما تجربه استفاده از گوشی‌های شیائومی را دارید؟ به جز این 6 مورد کدام یک از گوشی‌های شیائومی را برای خرید به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (42 نظر)

حمید

۱۳۹۷/۱۰/۳۰
الان بعد یک سال گوشی تون چطوره ؟
هنوزم راضی هستید ؟
توصیه میکنید ؟

حمید

۱۳۹۷/۱۰/۳۰
ای کاش بیشتر توضیح میدادید
کی خریدید
چه نسخه ای
از کجا
من الان دو به شکم که note6 pro بخرم یا نه ؟

علی

۱۳۹۷/۲/۲۱
داره عزیزم برو تو قسمت وایرلس و نتوورک گزینه مور رو بزن بعدش قسمت وایرلس دیسپلی

بهرنگ

۱۳۹۷/۲/۷
سلام من یکماه برای خرید گوشی دارم برسی میکنم شاید نزدیک به 50 مقاله وبالای100 مقایسه و همچنین چندین کلیپ رو دیدم و به این نتیجه رسیدم هیچ گوشی نسبت به قیمتش به نوا 2 پلاس نمیرسه یه خواهش دارم از همتون لطفا برید گوشی هواوی نوا 2 پلاس رو با دقت کامل برسی کنید من کلیاتش رو براتون میگم و قسمتهای خیلی مهم وجالبش رو با ستاره مشخص میکنم البته اینم بگم قیمتش تا یک ماه پیش 1میلیون و 300 بود با نوسانات دلار شده 1میلیون و 550 که باز هم هر گوشی دیگه با تمام این امکاناتی که بهتون گفتم زیر 2میلیون و 500 یا 3 تومن گیر نمیارید
***سیستم عامل : اندروید ۷.۰ (نوقا)
*CPU هسته‌ای8
* ابعاد صفحه : 5.5 اینچ
*** حافظه داخلی : 128 گیگابایت حافظه رم 4 گیگابایت
*****باتری : لیتیوم پلیمری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر سیم و مجهز به قابلیت شارژسریع
کارت : دو سیم کارت (سیم کارت نانو)
*************** دوربین : ۱۲+۸ مگاپیکسل با دیافراگم 1/8 و دور بین سلفی 20 و باز هم دیافراگم 1/8که فوق العاده عالیه
***امکانات دوربین:فلاش LED، ژئوتگینگ، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، تشخیص لبخند، اچ‌دی‌آر، پانوراما
****کیفیت فیلمبرداری فیلم برداری فول اچ‌دی با سرعت 30 فریم در ثانیه
ابعاد گوشی : 6.9 × 74.9 × 153.9 میلی‌متر
وزن : 169 گرم شبکه
ارتباطی : 4Gرنگ :
****حسگر اثرانگشت برای بازگشایی قفل

محمد.م

۱۳۹۶/۱۰/۲۸
بین گلکسی جی۷پرایم که ۹۰۰ خریدم با ردمی۴پرایم که ۶۵۰ خریدم: غیر از دوربین (اونم با ی تفاوت کوچیک) از همه نظر شیائومیه بالاتره.