خانهاخبار
جزئیات گوشی Galaxy J7 Max سامسونگ افشا شد

جزئیات گوشی Galaxy J7 Max سامسونگ افشا شد

به تازگی مشخصات گوشی گلکسی جی 7 مکس از کمپانی سامسونگ به بیرون درز کرده است.
۱۳۹۶/۲/۲۵

گوشی‌های سری J سامسونگ در حال حاضر توانسته‌اند سهم زیادی از بازار میان رده‌ها را به خود اختصاص دهند؛ اما به‌تازگی مشخصات جدیدی از گوشی Galaxy J7 Max به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد یک گوشی میان‌رده قدرتمند را روانه بازار کند.

image

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، طراحی جی 7 مکس نسبت به جی 7 معمولی چندان دچار تغییر نشده اما ویژگی‌ها و قابلیت‌های در نظر گرفته‌شده برای این گوشی می‌تواند آن را به یکی از ستاره‌های بازار گوشی‌های میان رده تبدیل کند. بر اساس مشخصات مندرج در تصویر بالا، J7 Max از یک نمایشگر 5.7 اینچی TFT با رزولوشن 1080p و یک پردازنده 8 هسته‌ای Helio P20 مدیاتک با فرکانس 1.6 گیگاهرتز بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات قابل‌توجه گوشی جی 7 مکس می‌توان به 4 گیگابایت رم و 32 حافظه داخلی قابل ارتقا اشاره کرد. همچنین مگاپیکسل هر دو دوربین پشت و جلو نیز 13 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. پشتیبانی از سامسونگ پی، باتری 3300 میلی‌آمپری و اندروید نوقا از دیگر مشخصات میان رده جدید سامسونگ هستند.

گوشی Galaxy J7 Max در دو رنگ طلایی و مشکی و باقیمت 311 دلار به فروش خواهد رسید؛ اما یکی از مواردی که ممکن است خریداران این گوشی را با تردید مواجه کند، استفاده از یک چیپ ساخت مدیاتک در آن است و بسیاری بر این عقیده‌اند که بهتر بود سامسونگ از یک پردازنده ساخت کوالکام در جی 7 مکس استفاده کند. نظر شما چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

N

۱۳۹۶/۶/۲۹
J7 prime عالیه اینو بگیر

حدیث

۱۳۹۶/۶/۲۲
سلام من ۲روزه این گوشی رو خریدم.باید بگم عالیه واقعا حرف نداره با توجه به قیمتش

jayda

۱۳۹۶/۵/۱۵
سلام دوستان من بین گوشی j7prime و j5pro کدوم بهتره! کدومو بخرم.؟! لطفا ر اهنماییم کنید ممنون میشم?

Amir

۱۳۹۶/۵/۱۳
دوستان درسته که آیفون صفحه tftداره ولی همه میدونن به LEDنمیرسه
بعدشم آیفون تصمیم گرفته واس نسل جدید گوشی هاش از صفحه ال ای دی سامسونگ استفاده کنه

پوریا

۱۳۹۶/۳/۲۷
دوست عزیز این صفحه نمایشگر TFT معمولی نیست بلکه از نوع PLS TFT هست که تکنولوژیش انحصارا مال سامسونگه و از کیفیت خوبی برخوداره ...
pls ترکیبی از دو فن اوری ips و amoled هست و میشه گفت معایبشون برطرف شده... سامسونگ در گوشی j7 prime هم از این نوع تکنولوژی استفاده کرده و از این به بعد در گوشی های جدید سامسونگ باید انتظار همین صفحه نمایشگر رو داشته باشیم ....