خانهاخبار
تحلیل‌گر KGI: آیپد پرو 10.5 اینچی به همراه بلندگوی سیری در ماه آینده معرفی می‌شود

تحلیل‌گر KGI: آیپد پرو 10.5 اینچی به همراه بلندگوی سیری در ماه آینده معرفی می‌شود

کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) در 15 خرداد برگزار خواهد شد و علی‌رغم اینکه این رویداد با محوریت معرفی نرم‌افزارهای جدید برگزار می‌شود، مینگ‌چی کو ادعا می‌کند که در ماه آینده تبلت آیپد 10.5 اینچی به همراه بلندگوی سیری در این رویداد ارائه خواهد شد.
۱۳۹۶/۲/۲۴

مینگ‌چی کو با تکرار ادعاهای قبلی، اکنون اعلام کرده است که بلندگوی هوشمند سیری به احتمال 50 درصد در ماه آینده در رویداد WWDC معرفی خواهد شد. شرکت اپل، تا به‌حال بلندگوی هوشمندی را به بازار عرضه نکرده است اما مدتی پیش، شایعاتی مبنی بر توسعه یک بلندگوی اختصاصی با دستیار صوتی سیری منتشر شد و انتظار می‌رود این محصول که دسته‌بندی کاملاً جدیدی در میان محصولات ارائه شده توسط شرکت اپل ایجاد خواهد کرد، در سال 2017 عرضه شود.

هم‌چنین، اعلام شده است که تبلت آیپد پرو 10.5 اینچی به احتمال زیاد، در رویداد خبری جدید اپل ارائه می‌شود. لازم به‌ذکر است که تبلت آیپد 10.5 اینچی در ابتدا برای عرضه در اوایل بهار در نظر گرفته شده بود؛ حداقل، شایعات منتشرشده چنین موضوعی را نشان می‌داد. با این‌حال، رونمایی و عرضه آن به همراه مدل به‌روزشده تبلت آیپد پرو 12.9 اینچی به تعویق افتاد.

image

تبلت آیپد پرو 10.5 اینچی، محصول جدیدی است که شرکت اپل آن‌را با آیپد پرو 9.7 اینچی جایگزین خواهد نمود. آیپد پرو 10.5 اینچی از نظر طراحی چندان با سایر تبلت‌های آیپد معرفی‌شده از سوی شرکت اپل، متفاوت نیست اما با این‎حال، حاشیه‌های اطراف نمایشگر نازک‌تر شده است. مینگ‎چی کو پیش‌بینی کرده است که شرکت اپل نزدیک به 6 میلیون واحد تبلت آیپد پرو 10.5 اینچی را در سال جاری میلادی عرضه خواهد کرد و بخش‌ تجاری را مدنظر قرار داده است.

تحلیل‌گر نام‌آشنای موسسه KGI ادعا می‌کند که تولید انبوه تبلت آیپد پرو 10.5 اینچی در اواخر سه ماهه دوم سال جاری میلادی آغاز می‌شود و اگر با زمان احتمالی معرفی این تبلت آن‌را مطابقت دهیم، به‎نظر می‌رسد که عرضه آیپد پرو 10.5 اینچی در ماه ژوئن امکان‌پذیر باشد.

image

در رابطه با بلندگوی هوشمند سیری نیز اعلام شده است که این دستگاه مبتنی بر هوش مصنوعی، تجربه صدای غنی و خارق‌العاده‌ای را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد و قیمت آن در مقایسه با بلندگوی هوشمند آمازون اکو بیشتر است. هم‌چنین، مشخص شده است که بلندگوی هوشمند سیری اپل از یک پنل لمسی استفاده می‌کند؛ با این‎حال، هنوز مشخص نشده است که آیا این بلندگو از دکمه‌های لمسی خازنی استفاده خواهد کرد یا یک نمایشگر لمسی برای آن در نظر گرفته شده است. در صورتی‌که بلندگوی هوشمند سیری با یک صفحه‎نمایش لمسی عرضه شود، انتظار می‌رود که این دستگاه بلندگوی هوشمند جدید آمازون یعنی Echo Show را با نمایشگر لمسی به چالش بکشد.

به همراه بلندگوی هوشمند سیری و تبلت آیپد پرو 10.5 اینچی، اعلام شده است که شرکت اپل از سیستم‌عامل iOS 11، macOS 10.13، tvOS 11 و watchOS 4 رونمایی خواهد کرد. البته جزئیاتی پیرامون قابلیت‌ها و امکانات جدیدی که برای نسخه جدید این چهار پلت‌فرم در نظر گرفته شده، در حال‌حاضر وجود ندارد اما بسیاری گمان می‌کنند که برنامه‌های 32 بیتی دیگر در سیستم‌عامل iOS 11 جایی نخواهد داشت و پشتیبانی از برنامه‌های 32 بیتی به پایان می‌رسد.

لازم به‌ذکر است که رویداد WWDC در 5 ژوئن (15 خرداد) برگزار می‌شود و تا 9 ژوئن (19 خرداد) ادامه خواهد داشت. به همین جهت، باید منتظر ماند و دید که آیا کوپرتینویی‌ها، برنامه‌ای برای رونمایی از محصولات جدید خود در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل دارند یا معرفی تبلت آیپد پرو 10.5 اینچی و بلندگوی هوشمند سیری، به زمان دیگری موکول خواهد شد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

alireza

۱۳۹۶/۲/۲۵
بادام جان
از رو هوا حرف نزن باشه؟؟

بادان

۱۳۹۶/۲/۲۴
عزیز ماکروسافت که داغونه میدونی ایپد پرو چقدر فروش کرده؟ سرفیس اصلا کسی نمیخره

akbar

۱۳۹۶/۲/۲۴
یه مطلب جالبی رو آقای چمنی چند وقت پیش گذاشته بودن مبنی بر اینکه ایپد پروهای بعدی اپل بدون حاشیه خواهد بود و این یه زنگ خطر برای سرفیس پروهای مایکروسافت هست...بماند که فلسفه و کاربرد این دو گجت خیلی با هم فرق داره ،با اینکه هر دو هیبریدی محسوب میشن(ایپد پرو با تخفیف)
و اینکه آیا زیبایی یه محصول میتونه درستی فلسفه وجودی و کاردبردش رو هم توجیه کنه یا نه...
مایکروسافت جدیدا دو پتنت رو ثبت کرده که جالبه دربارشون بدونین:
1.پتنت کاربرد همزمان انگشت و قلم در صفحه ؛یعنی همزمان میشه از دست و قلم توی صفحه نمایش های محصولات بعدی مایکروسافت استفاده کرد
2.palm rejection ؛ غیرفعال شدن حاشیه های صفحه نمایش هنگام حمل صفحه نمایش(خیلی ساده تعریف کردم)...این یعنی مایکروسافت یه قدم خیلی موفق میخواد برداره به سمت صفحه نمایش بدون حاشیه
حالا به نظر شما قصد کردن و درست کردن شایعه برای یه هدف خوب ، بهتره ، یا برداشتن قدم های محکم در سکوت به سمت اون هدف؟
شما سروصدا کردن رو بیشتر میپسندین یا سکوت ؟!