خانهاخبار
تیزر جدید HTC U 11 از ویژگی 360 real-life خبر می‌دهد

تیزر جدید HTC U 11 از ویژگی 360 real-life خبر می‌دهد

اچ تی سی یو 11 کمتر از یک هفته دیگر معرفی می شود و اکنون تولیدکننده تایوانی ویژگی دیگری از این گوشی را در تیزر تبلیغاتی جدیدش فاش کرده است.
۱۳۹۶/۲/۲۳
image

تنها چند روز مانده تا با گوشی جدید اچ تی سی آشنا شویم؛ پرچمدار جدید این شرکت، U 11، قرار است 5 روز دیگر رونمایی شود. تولیدکننده تایوانی گوشی‌ها از این فرصت استفاده می‌کند تا توجه بیشتری را به پرچمدارش جلب کند و اکنون تیزر جدیدی را در حساب کاربری توییترش منتشر کرده است.

همانطور که در ویدیو می‌بینید اچ تی سی ادعا می‌کند که با پرچمدار جدیدش می‌توانید ویدیوهای 360 real-life بگیرید. اما در این ویدیو مشخص نشده که منظور از این عبارت چیست و 360 به چه چیزی اشاره دارد. آیا منظور اچ تی سی همان 360 درجه است؟ یا اچ تی سی یه صدای 360 درجه اشاره کرده است؟ به هر حال هنوز دقیق نمی‌دانیم منظور اچ تی سی از این عبارت چیست و به‌زودی احتمالا تیزرها و اخبار بیشتری منتشر خواهد شد.

پس از داشتن ویژگی بدنه حساس به فشار که تولیدکننده تایوانی آن را تایید کرده است 360 real-life دیگر ویژگی HTC U 11 است که حالا تایید شده است.

همانطور که در خبرها خوانیدم پرچمدار جدید اچ تی سی از تراشه اسنپدراکون 835، بهره می‌برد؛ تراشه‌ای که رده‌بالاترین تراشه کوالکام است و در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نیز به کار گرفته شده. نمایشگر این گوشی 5.5 اینچی است و رزولوشن Quad HD دارد. 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، پورت USB-C، دوربین پشت 12 مگاپیکسلی و دوربین جلو 16 مگاپیکسلی از دیگر ویژگی های U 11 است. باتری پرچمدار اچ تی سی نیز 3000 میلی آمپر ساعتی است.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

erfan

۱۳۹۶/۲/۲۴
دوست عزیز به این نکته توجه نکردی هیچ برندی نمیخواهد به سرنوشت note 7 دچار شود بعد گوشی که یه روز دوام بیاورد کافی هست شب بزار تو شارژ یع چیز دیگه باتری بزرگتر دیرتر شارژ میشه

محمد

۱۳۹۶/۲/۲۴
ایندفعه هم ضرر میده

محمد

۱۳۹۶/۲/۲۴
اشکان جهت اطلاع میزان مصرف باتری آمولد نصف ال سی دیه و همچنین اس ۸ امن ترین باتری دنیا رو داره حتما تست هاشو ببین بعد نظر بده افرین

محمد

۱۳۹۶/۲/۲۴
رسول جان پسرم اس۸ در دو نسخه اگزینوس و اسنپدراگون تولید شده که اگزینوس خیلی قویتر و سریعتره.سامسونگ فقط یک‌رقیب داره اونم اپله ولی رقیب htc شرکت glx هست

محمد

۱۳۹۶/۲/۲۴
سعید جان دلبندم اس ۸ صفحه اش آمولده این ال سی دی میزان مصرف باتریش خیلی بیشتره یکم‌فکر کن اول.تست باتری اس ۸ عالی بوده