خانهاخبار
گزارش‌ جدیدی وجود دوربین دوگانه برای گلکسی نوت ۸ را تایید می‌کند

گزارش‌ جدیدی وجود دوربین دوگانه برای گلکسی نوت ۸ را تایید می‌کند

پس از این که مشکل انفجار باتری‌های گلکسی نوت ۷ فراگیر شد و کار به فراخوان دوم برای جمع آوری این گوشی و متعاقبا توقف تولید آن رسید، شایعاتی منتشر شد که سامسونگ از ادامه تولید خانواده گلکسی نوت منصرف شده است. اما مدتی بعد این شایعه تکذیب و رسما اعلام شد که گلکسی نوت ۸ ساخته خواهد شد. حال در گزارشی اعلام شده این پرچم‌دار سامسونگ از دوربین دوگانه بهره می‌برد.
۱۳۹۶/۲/۲۳

پیش از انتشار رندرها و تصاویر رسمی از گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس، بسیاری تصور می‌کردند که این خانواده اولین پرچم‌داران سامسونگ خواهند بود که از دوربین دوگانه بهره می‌برند اما در پس از معرفی، تصاویر فاش شده تایید شدند و اثری از دوربین دوگانه دیده نشد. ولی مدتی قبل تصویری منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ قصد استفاده از دوربین دوگانه در نمونه‌ اولیه پرچم‌دار خود را داشته است اما راز عدم استفاده از این فناوری در گلکسی اس ۸/ اس ۸ پلاس مشخص نشد.

با این حساب، احتمال استفاده از دوربین مجهز به دو لنز در گلکسی نوت قوت گرفت. جدیدترین گزارش MK News کره جنوبی هم این شایعه تایید کرده است ولی متاسفانه هنوز دقیقا به مشخصات دوربین اشاره‌ای نشده است.

اما تا به حال آنچه از دوربین‌های دوگانه دیده‌ایم به این صورت بوده که یک لنز با زاویه واید و دیگری برای زوم است و این دو با هم به ثبت تصویری با کیفیت‌تر کمک می‌کنند. همچنین امکان دستیابی به افکتی مشابه bokeh را می‌دهند، افکتی که در دوربین‌های DSLR دیده‌ایم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Ols

۱۳۹۶/۲/۲۴
اگه galaxy s8+ صفحه نمايشش 6.2 اينچ باشه فكر كنم صفحه نمايش نوت 8 حداقل 7 اينچ باشه??

Samuel_09339434229

۱۳۹۶/۲/۲۳
گلکسی نوت8

reza.91

۱۳۹۶/۲/۲۳
نت 88 هشتاد سال دیگه میاد

Samuel_09339434229

۱۳۹۶/۲/۲۳
درود ، من امیدوارم که سامسونگ گلکسی نوت 88 از قیمت پایین و کیفیت بالا و عملکرد سریع و بدنه مقاوم در برابر ضربه شکستگی و عمر باتری بسیار طولانی و استفاده از پردازنده های جدیدتر نسبت به exynos8895و snapdragon 835 و در بدبینانه ترین حالت نسخه بروزتر شده این دو پردازنده بهرمند بشه ، از نظر دوربین که فکر میکنم عالی بشه ، فبلت گلکسی نوت یک تلفن همراه واقعا کاربردی و پرامکانات بوده و هست ، امیدوارم در کنار دیگر تلفن همراه های شاهکار از دیگر شرکتها درخشش واقعی داشته باشه و موفق???
به کار رفتن بهترین صفحه نمایش از لحاظ رنگ زنده و پررنگ که میشه به دلخواه در تنظیمات تغییراتی داد از لحاظ دست بردن در پررنگی و ماتی رنگ ... و عملکرد سریع و بهینه در مصرف پایین باطری و بالاترین عمق رنگ و رنگ مشکی واقعی با پیکسل های خاموش در قسمتی که رنگ مشکی نشون میده و بالاترین زاویه دید با اختصاصی سامسونگ سوپر(AMOLED ) یکی از آشکار ترین امتیازات تلفن همراه های سامسونگ هست که در مورد گلکسی نوت8هم همینطور خواهد بود