خانهاخبار
Moto X 2017 با دوربین دوگانه و هوش مصنوعی در راه است

Moto X 2017 با دوربین دوگانه و هوش مصنوعی در راه است

آخرین بار در سال ۲۰۱۵ شاهد معرفی گوشی‌های برند موتو ایکس بودیم. پس از این که لنوو به طور رسمی نظارت بر تولید گوشی‌های برند موتو را آغاز کرد، در سال ۲۰۱۶ خط تولید سری موتو ایکس متوقف و خانواده ماژولار موتو Z جایگزین آن شدند. اما بر اساس خبرهای جدید به نظر می‌رسد در سال جاری دوباره موتو ایکس را خواهیم دید و این بار با ویژگی‌های به روز و در حد پرچم‌داران!
۱۳۹۶/۲/۲۳

تا به حال خبرهای بسیاری از مشخصات و تصاویر موتو ایکس ۲۰۱۷ منتشر شده، اما جدیدترین آن‌ها که روز گذشته منتشر شد در واقع بهترین آن‌هاست. طی مراسمی رسمی در اتاق کنفرانس لنوو که در روز گذشته، ویدئویی پخش شد که در آن پنل جلویی موتو ایکس ۲۰۱۷ و مشخصات آن دیده شد و خوشبختانه یکی از اشخاص حاضر در مراسم از این لحظه فیلم‌بردای کرده است. 

بر اساس آنچه در این مراسم معارفه دیده شد، این گوشی به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی مجهز است. چیپ جدید اسنپ دراگون ۶۶۰ با هشت هسته پردازشی و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۱۲ در کنار ۴ گیگابایت رم پردازش موتو ایکس جدید را بر عهده دارند. در این ویدیو به دوربین هوشمند و هوش مصنوعی یکپارچه هم اشاره شده است. انتظار داریم هوش مصنوعی به کار رفته در این دستگاه همان دستیار الکسا شرکت آمازون باشد که طبق گزارش‌ها به عنوان یک ویژگی پیش فرض در برخی دستگاه‌های امسال برند موتو وجود خواهد داشت و دوربین هوشمند را هم می‌توان همان دوربین دوگانه در پشت دستگاه دانست.

به جای پوشش P2i که به طور معمول برای محافظت از دستگاه‌های موتورولا در برابر پاشش آب، نور و باران، موتو ایکس ۲۰۱۷ دارای گواهی IP68 خواهد بود؛ به این معنی که در تا ۳۰ دقیقه و در عمق ۱.۵ متری، زیر آب دوام می‌آورد. همچنین این گوشی از یک باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌گیرد که به توربو شارژ موتورولا مجهز است.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)