خانهاخبار
اپل یک سرویس کنترل خواب مشهور را خرید

اپل یک سرویس کنترل خواب مشهور را خرید

کمپانی اپل در راستای گسترش حیطه کاری خود، سرویس مشهور Beddit را تصاحب کرد. استفاده از این سرویس در اپل‌واچ می‌تواند موجب تسهیل روند نظارت بر خواب کاربر شود.
۱۳۹۶/۲/۲۱

شایعاتی در مورد افزوده شدن قابلیت پایش خواب به اپل‌واچ وجود دارد که به نظر می‌رسد به واقعیت می‌پیوندد. اپل یک کمپانی فعال در زمینه برنامه‌های iOS، اپلیکیشن‌های ساعت هوشمند و پایش وضعیت خواب با نام Beddit را خرید. اگرچه محصولات Beddit‌ هنوز به حیات خود ادامه می‌دهند، سرنوشت آن‌ها مشخص نیست. تنها تفاوت ایجاد شده پس از خرید این کمپانی توسط اپل این است که از این پس کاربران Beddit باید پایبند به سیاست‌های حریم خصوصی اپل باشند. با این که هنوز هیچ یک از طرفین معامله در این مورد اظهار نظری نکرده‌اند، مفهوم خرید مذکور کاملا روشن است.

پایش خواب یکی از حوزه‌هایی است که اپل واچ در آن نسبت به ابزارهای پایش تحرک ضعیف‌تر عمل می‌کند. بدین منظور می‌توان از اپلیکیشن‌های شخص ثالث استفاده کرد که کارایی خوبی دارند، اما با این حال به پای تجربه استفاده از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض دستگاه یا بهره‌مندی از سخت‌افزار اختصاصی طراحی شده برای پایش خواب نمی‌رسند. اگر اپل بر روی پایش خواب تمرکز کرده باشد از این پس می‌توانید با اطمینان از این که ساعت هوشمند مورد نظرتان وضعیت سلامتتان را در تمامی ساعات شبانه روز پایش می‌کند اقدام به خرید آن کنید. بدین ترتیب برای بهبود تجربه استراحت خود، دیگر نیاز به خرید یک فیتنس بند یا استفاده هم‌زمان از دو ابزار پوشیدنی ندارید. فناوری Beddit با دستگاه‌های دیگر هم سازگار است و می‌توانید جزییات داده‌های مربوط به خواب خود را بر روی ابزارهای مبتنی بر iOS نیز مشاهده کنید.

image

قرار نیست عملکردهای مرتبط با خواب Beddit‌ را در iOS 11‌ ،Watch OS 4 یا نسل سوم ساعت هوشمند اپل ببینیم. اگر دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل‌های مذکور مجهز به پایش خواب باشند، احتمالا فناوری آن ساخت خود اپل است. این موضوع بیانگر جدیت اپل در بحث پایش خواب است. پیش از این که ساعت‌ها تبدیل به ابزرهای مناسبی برای پایش خواب شوند، باید مشکلات بسیار آن‌ها از جمله معضل عمر باتری برطرف شود. ممکن است روزی برسد که نتوانیم هنگام خواب، به راحتی ساعت هوشمندمان را از خود دور کنیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mahrad

۱۳۹۶/۲/۲۱
این سوسول بازی ها چیه آخه...این تکنولوژی گند هر چیزی رو درمیاره