خانهاخبار
مایکروسافت به پشتیبانی از اولین نسخه ویندوز 10 پایان داد

مایکروسافت به پشتیبانی از اولین نسخه ویندوز 10 پایان داد

اگر هنوز از نسخه اول ویندوز 10 استفاده می‌کند و آن را به نسخه‌های جدید به‌روز نکرده‌اید باید بگوییم که مایکروسافت از امروز پشتیبانی از نسخه اول Windows 10 را متوقف می‌کند.
۱۳۹۶/۲/۲۰
image

مایکروسافت از امروز به پشتیبانی از اولین نسخه ویندوز 10 (نسخه 1507) پایان می‌دهد؛ نسخه‌ای که در جولای سال 2015 منتشر شده بود. قطع این پشتیبانی شامل Windows 10 Home، Windows 10 Education، Windows 10 Pro و Windows 10 Enterprise می‎‌شود بنابراین کاربران این سیستم‌عامل‌ها دیگر آپدیتی از سوی مایکروسافت دریافت نخواهند کرد. از آنجا که اکنون کمتر کاربری از نسخه 1507 ویندزو 10 استفاده می‌کند در نتیجه این تصمیم تاثیر سویی بر آنها نخواهد گذاشت.

مایکروسافت تا کنون سه آپدیت بزرگ برای ویندوز 10 منتشر کرده است که شامل Novamber Update، Anniversary Update و Creator Upadte می‎‌شود. در هر یک از این آپدیت‌ها ویژگی‌ها و امکانات جدید به ویندوز 10 اضافه شده است که نسخه کنونی را تبدیل به نسخه‌ای متفاوت از نسخه اول کرده است.

مایکروسافت قول داده است حداقل برای 10 سال به آپدیت کردن ویندوز 10 ادامه دهد. قرار است پشتیبانی اصلی از این سیستم عامل در اکتبر 2020 پایان یابد و پشتیبانی امنیتیاش در اکتبر 2025 تمام شود.

شما می‌توانید با وارد کردن کلمه winver در کادر جستجو نسخه فعلی سیستم عامل خود را مشاهده کنید و ببینید آیا از آخرین نسخه این سیستم عامل که 1703 است استفاده می‌کنید یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

alireza

۱۳۹۶/۲/۲۴
داداش اینترپرایز نگیر پرو بگیز اینترپرایز آپدیت هاش خیلی دیر میاد یا اصلا نمیاد برو نسخه پرو اینترپرایز برای سازمان هاست

عیسی

۱۳۹۶/۲/۲۱
Windows 10 Enterprise

farshid

۱۳۹۶/۲/۲۱
سلام
نسخه یEnterprise کاملترین نسخه است

Fckr

۱۳۹۶/۲/۲۱
خب معلومه creators

amir

۱۳۹۶/۲/۲۱
سلام
بنظرتون بهترین نسخه کدوم اپدیت ویندوز 10؟
میخام 10 نصب کنم
بین این نسخه ها موندم.