خانهاخبار
Galaxy J3 2017 در دو نسخه؛ تک سیم کارت و دو سیم کارت

Galaxy J3 2017 در دو نسخه؛ تک سیم کارت و دو سیم کارت

گلکسی جی 3 نسخه 2017 سامسونگ این بار قرار است در دو نسخه عرضه شود؛ دو نسخه‌ای که تفاوت اصلی آنها در تک سیم کارت و دو سیم کارت بودنشان است.
۱۳۹۶/۲/۲۰
image

گوشی گلکسی جی 3 نسخه 2017، سامسونگ از جمله گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه اندرویدی است که در ماه‌های اخیر خبرهای زیادی را به خود اختصاص داده است. هرچند سامسونگ تا‌کنون این گوشی را رسما معرفی نکرده است اما با توجه به اخبار و شایعات بسیار، دیگر تقریبا همه چیز را در مورد این گوشی می‌دانیم.

این گوشی تولیدکننده کره‌ای تاکنون در بنچمارک‌های مختلفی رویت شده است و همین موضوع منجر به لو رفتن بخش زیادی از مشخصات Galaxy J3 (2017) شده است. اخیرا این گوشی از FCC مجوز گرفته است و حالا دیگر می‌دانیم زمان عرضه رسمی گوشی نزدیک است. اما نکته مهم اینجاست که دو نسخه از گلکسی جی 3 مدل 2017 سامسونگ مجوز گرفته است؛ SM-J330F و SM-J330DS. تفاوت اصلی این دو نسخه در تک سیم کارت بودن و دو سیم کارت بودن این گوشی‌هاست.

image

طبق آنچه در خبرهای قبلی دیده بودیم Galaxy J3 (2017) به پردازنده  1.4 گیگاهرتزی و 4 هسته ای اگزینوس 7570 سامسونگ مجهز است و در کنار این پردازنده از 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد؛ همان مشخصات پردازشی که از رده پایین سامسونگ انتظار می رود.

همچنین گفته شده است که نمایشگر این گوشی 5 اینچی است و رزولوشن HD دارد. دوبین جی 3 جدید سامسونگ نیز 12 مگاپیکسلی است و دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی نیز در جلو آن جای گرفته است.

به هر حال به زودی اطلاعات دقیق و رسمی از گوشی جدید سامسونگ خواهیم شنید، پس منتظر باشید و نظرات خود در مورد ارزان‌قیمت جدید تولیدکننده کره‌ای و مشخصات آن را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)