خانهاخبار
رندر 360 درجه جدید از آیفون 8

رندر 360 درجه جدید از آیفون 8

در این ویدئو طراحی احتمالی iPhone 8 را از زاویه‌های مختلف مشاهده خواهید کرد؛ طراحی که گفته می‎شود شباهت زیادی به طراحی نهایی آیفون 8 دارد.
۱۳۹۶/۲/۲۰

رندر 360 درجه جدیدی از آیفون 8 منتشر شده که بر اساس فایل‌ CAD فاش شده کارخانه ساخته شده است. از آنجا که این رندر را یکی از لیکرهای معروف به نام OnLeaks منتشر کرده است امید زیادی داریم آنچه در این ویدئو نشان داده می‌شود به نتیجه نهایی بسیار نزدیک باشد.

تمامی شایعات اینطور عنوان می‌کنند آیفونی که قرار است به مناسبت 10 سالگی آیفون عرضه شود دستگاه کاملا متفاوتی خواهد بود که بدنه آن از جنس فلز و شیشه ساخته شده است و نمایشگر آن حاشیه باریکی دارد. همچنین گفته می‎شود دوربین جلو، تاچ‌ آیدی، خروجی صدا و سایر سنسورها نیز با نمایشگر ادغام خواهد شد و برای اولین بار کاربران آیفون قادر به استفاده از فناوری شارژ وایرلس خواهند بود.

این رندر 360 درجه را تماشا کنید و به ما بگویید آنچه در این ویدئو نمایش داده شده است چقدر با انتظارات شما از آیفون بعدی مطابقت دارد.  

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Mohammadreza

۱۳۹۶/۲/۲۴
سلام
دوستان اينكه چيزه عجيبي نيست ..ايفون ٧هم وقتي وارد ايران شد خيليا ٤ميليون به بالا پول دادن و خريدن ولي بعدش حباب قيمت شكست ..ولي خب بگذريم دوستان سامسونگي چرا حرفي از قيمت s8نميزنن كه الان با قيمت ٤ميليون دارن ميفروشن اونم چي ٤ميليون پول اندرويد بدي بعد شش ماه شاهد هنگرويد باشي ..يكم منصف باشيد

Amin

۱۳۹۶/۲/۲۳
البته همه اینا بی اساس هست و چیز قطعی وجود نداره ولی اگه واقعا قیافش این باشه مخصوصا دوربینش واقعا ظرافت آیفون رو از بین میبره ، جلوی گوشی خوبه ولی پشتش چندان زیبا نیس. والا من خودم طرفدار آیفونم ولی اگه طراحی پشتش این مدلی باشه والا آیفون ۷ رو با همون قیافه تکراریش به این ترجیح میدم .

Demon

۱۳۹۶/۲/۲۰
مثل galaxy s6 شده دوربینش اینقدر بیرون زدگی داره///:

محمد

۱۳۹۶/۲/۲۰
به نظر من لنز دوربينش بيش از حد بيرون زده و پشت گوشي به خاطر بيرون زدگي لنز خيلي زشت بود

محمد

۱۳۹۶/۲/۲۰
همه چیزش زیبا بود غیر از بیرون زدگی لنز دوربین که خیلی زیاد و زشت بود من خودم منتظر ایفون ۸ هستم اگه زیبا باشه ۶ پلاسم را میفروشم یه ایفون ۸ میگیرم