خانهاخبار
عرضه جهانی X Power 2 از همین ماه آغاز می‌شود

عرضه جهانی X Power 2 از همین ماه آغاز می‌شود

ال‌جی چند ماه پس از رونمایی از نسل دوم X Power سرانجام قصد دارد این گوشی را در بازارهای جهانی عرضه کند.
۱۳۹۶/۲/۱۹

اسفند سال گذشته بود که ال‌جی در جریان کنگره جهانی موبایل 2017 از گوشی هوشمند X Power 2 رونمایی کرد. این شرکت اکنون اعلام کرده است که این ماه عرضه جهانی این گوشی آغاز می‌شود. این محصول ابتدا در آمریکای شمالی و سپس در آسیا، اروپا، آمریکای لاتین و سایر بازارها عرضه می‌شود. البته احتمال دارد که ایکس پاور 2 در بازارهای مختلف با نام‌های متفاوتی عرضه شود.

مانند X Power که در سال 2016 عرضه شد، X Power 2 نیز از باتری قدرتمندی برخوردار است که 4500 میلی‌‌آمپرساعت ظرفیت دارد. ال‌جی با افتخار ادعا می‌کند که این باتری به گونه‌ای طراحی شده تا کاربر بتواند تعطیلات آخر هفته را بدون نیاز به شارژ کردن گوشی‌اش بگذراند. اعداد رسمی حاکی از آن است که باتری ایکس پاور 2 در حالت مکالمه تا 26 ساعت، در حالت وبگردی تا 19 ساعت و برای تماشای ویدیو تا 18 ساعت پاسخگوی نیاز کاربر است. البته به محض عرضه‌ی این گوشی تست‌های منتقدان بر روی این گوشی برای بررسی صحت و سقم اعداد ارائه شده توسط ال‌جی آغاز می‌شود تا ببینیم آیا باتری ایکس پاور 2 همانقدر که ال‌جی می‌گوید قدرتمند است یا خیر.

image

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک، صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 720p، توانایی اتصال به شبکه LTE، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از حافظه‌های جانبی اشاره کرد. دوربین اصلی این محصول 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است و هر دوی آن‌ها از فلاش LED برخوردارند. آخرین نسخه اندروید، اندروید نوقا، نیز به صورت پیش‌  فرض بر روی گوشی نصب است.

ال‌جی گفته است که قیمت این محصول در بازارهای مختلف، متفاوت خواهد بود. اما چندی پیش اخباری شنیده شد که در کره جنوبی این گوشی با قیمت 260 دلار عرضه می‌شود. اما از آنجا که بنا بر دلایلی گوشی‌ها در کره‌ جنوبی اندکی گران‌تر از سایر کشورهاست، انتظار داریم قیمت آن در بازارهای دیگر از 260 دلار کمتر باشد. به محض ورود این گوشی به بازار کشورمان در جی‌اس‌ام شما را در جریان می‌گذاریم.

آیا شما منتظر عرضه X Power 2  هستید؟ نظرتان را با سایر جی‌اس‌امی‌ها در میان بگذارید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)