خانهاخبار
اکونومیک دیلی: آیفون 8 و 7s در ماه سپتامبر معرفی می‌شوند

اکونومیک دیلی: آیفون 8 و 7s در ماه سپتامبر معرفی می‌شوند

وب‌سایت Economic Daily گزارش داده است که دو گوشی iPhone 8 و 7s در ماه سپتامبر رونمایی خواهند شد و فروش این محصولات نیز از ماه اکتبر آغاز می‌شود.
۱۳۹۶/۲/۱۹

تاکنون خبرهای ضدونقیض زیادی در مورد زمان رونمایی از آیفون 8 منتشرشده است و حتی برخی منابع نیز گزارش داده‌اند که به دلیل مشکلات تولید، معرفی آیفون جدید ممکن است به زمان دیگری غیر از ماه سپتامبر موکول شود؛ اما وب‌سایت Economic Daily به‌تازگی گزارش داده است که دو گوشی iPhone 8 و 7s در ماه سپتامبر رونمایی خواهند شد و فروش این محصولات نیز از ماه اکتبر آغاز می‌شود.

image

بر اساس گفته‌های این وب‌سایت، هیچ تاخیری در رونمایی از آیفون‌های نسل بعد رخ نخواهد داد و این دستگاه‌ها مانند روال سابق در ماه سپتامبر معرفی می‌شوند و از ماه اکتبر نیز قابل خریداری هستند. وب‌سایت اکونومیک دیلی این صحبت‌ها را به استناد پایگاه خبری EDN چین منتشر کرده است.

پیش‌ازاین نیز گفته شده بود که شرکت TSMC تولید چیپ‌های 10 نانومتری A11 را از 10 ژوئن آغاز خواهد کرد و چیپ‌های تولیدی را در میانه‌های جولای به اپل تحویل می‌دهد. از طرف دیگر، شرکت‌های فاکسکان، وینسترون و پگاترون به‌عنوان تولیدکنندگان آیفون 8 و 7 اس، در ماه‌های اخیر تعداد کارگران خود را افزایش داده‌اند و شاید بتوان این مورد را نشانه‌ای از افزایش ظرفیت و سرعت تولید آیفون‌های جدید قلمداد کرد. پیش‌بینی شما چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

az

۱۳۹۶/۲/۲۱
زنده باد اپل

Hf

۱۳۹۶/۲/۱۹
حدود ۲۰تا۲۵ شهریور معرفی میشه...

محمد

۱۳۹۶/۲/۱۹
فک کنم برندش رو بر عکس زده

milads8

۱۳۹۶/۲/۱۹
با طرح ریجستری که قرار از 1 تیر اجرایی بشه تو عرضه این گوشی به بازار ایران مشکلی نداره

....

۱۳۹۶/۲/۱۹
شهریور