خانهاخبار
آیا گلکسی C10 سامسونگ با اسنپدراگون 660 عرضه می‌شود؟

آیا گلکسی C10 سامسونگ با اسنپدراگون 660 عرضه می‌شود؟

بر اساس آخرین شایعات شنیده شده از چین، کمپانی سامسونگ در حال کار بر روی محصولی به نام گلکسی C10 است که قدرت خود را از چیپ مجتمع اسنپدراگون 660 تامین می‌کند.
۱۳۹۶/۲/۱۸

یکی از اینسایدرها در توییتر خود اعلام کرده که گلکسی C10 با شماره مدل SM-C9150 شناخته می‌شود و از دوربین دوگانه بهره می‌برد. در حالی که برخی از تامین کنندگان قطعات مشغول تجاری سازی سیستم دوربین دوگانه هستند، اما سامسونگ هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

قبل از معرفی گلکسی S8، شایعات زیادی مبنی بر استفاده از دوربین دوگانه در این محصول شنیده می‌شد اما سامسونگ ترجیح داد از همان روش قبلی استفاده کرده و تنها یک لنز در ماژول دوربین اصلی گلکسی S8 تعبیه کند. اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که این رویه به زودی تغییر خواهد کرد.

image

اطلاعات بیشتری از گلکسی C10 در دست نیست اما می‌توانیم از شماره مدل ارائه شده توسط یکی از اینسایدرها دریابیم که این محصول جایگزین C9 Pro خواهد شد. C9 Pro در ماه نوامبر معرفی شد و نخستین محصول سامسونگ با برند گلکسی بود که با 6 گیگابایت حافظه رم به فروش می‌رسید. از آن جا که غول تکنولوژی کره‌ای یک ماه پیش پرچم‌داران جدید خود یعنی گلکسی S8 و S8 پلاس را معرفی نموده و علاقه خود را برای معرفی گلکسی نوت 8 در نیمه دوم سال 2017 نشان داده است، معرفی یک محصول میان رده قدرتمند برای کشورهای غربی امری منطقی است. چراکه در غرب، مشتری‌های معمولی خرید یک محصول میان رده با کیفیت پرچم‌داران مانند گلکسی C9 Pro را به جای پرداخت هزینه گزاف برای یک پرچم‌دار ترجیح می‌دهند.

به هر حال چیپ مجتمع جدیدکوالکام در روزهای آتی معرفی خواهد شد و به همین علت، شنیدن اخبار جدید از محصولات مجهز به اسنپدراگون 660 در روزهای آینده چندان دور از انتظار نیست. گفته می‌شود که اسنپدراگون 660، هشت هسته پردازشی دارد که با پردازنده گرافیکی آدرنو 512 همراه خواهد شد و از رم LPDDR4 و حافظه UFS 2.1 پشتیبانی خواهد کرد. اگر سامسونگ گلکسی C10 را در سال جاری معرفی کند، به احتمال زیاد از اندروید نوقا برای سیستم عامل پیش فرض آن استفاده می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mobinm325

۱۳۹۶/۲/۱۸
اگه بیاد میخرمش عالیه