خانهاخبار
افشای رندر 360 درجه جدید از HTC U 11

افشای رندر 360 درجه جدید از HTC U 11

چند روز مانده به رونمایی رسمی از اچ‌تی‌سی یو 11 رندر 360 درجه جدیدی از این گوشی منتشر شده است که جزئیات بیشتری از این پرچمدار را در اختیار ما می‌گذارد.
۱۳۹۶/۲/۱۷

اچ‌تی‌سی تایید کرده است از پرچمدار جدید خود در تاریخ 26 اردیبهشت رونمایی می‌کند؛ پرچمداری که به احتمال زیاد HTC U 11 نام خواهد گرفت و ویژگی بارز آن حساسیت بدنه‌اش به فشار است.

به تازگی اکانت توییتر OnLeaks، که آوازه بلندی در افشای اطلاعات گوشی‌های هوشمند دارد، رندر جدیدی از این گوشی منتشر کرده است. در این رندر HTC U 11 را با رنگ قرمز می‌بینیم که همچون U Ultra بدنه‌ای شیشه‌ای و براق دارد. در این رندر حذف شدن جک 3.5 متری هدفون بار دیگر تایید شده است و استفاده از یک لنز دوربین به خوبی نمایان است.

پیش‌بینی می‎شود HTC U 11 از نمایشگر 5.5 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 835، حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی، باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی استفاده کند و در 4 رنگ مختلف وارد بازار شود.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (28 نظر)

مانی

۱۳۹۶/۲/۲۰
توهمی ها، !
خودت تو نام کاربری قبلیت کشته مرده شیشه بودیو به روز خطابش میکردی

مانی

۱۳۹۶/۲/۲۰
اونیکه شما میخوایید گوشی نی، نیم ست طلا هندیه عزیزم :))))))))))))))))))))

مانی

۱۳۹۶/۲/۲۰
آره سعیدجون، میدونیم، تو کلا گوشی نمیدونی چیه - خخخخخخخخ

mohsenafshar

۱۳۹۶/۲/۱۹
من مطمئنم یکی گوشی این شکلی دوست داشته این طراحی سه بعدی رو درست کرده
صبر می کنیم ببینیم چی از کار در میاد

mohsenafshar

۱۳۹۶/۲/۱۹
htc u ultra زشته ؟! حتما از نزدیک ندیدیش چون واقعا زیبا و حیرت انگیزه البته سلیقه ها با هم فرق داره و تا وقتی از نزدیک ندیده بودم و باهاش کار نکرده بودم یکم شک داشتم من که خیلی ازش خوشم اومد از هر لحاظ عالی و زیبا و خوش دسته