خانهاخبار
پیش‌بینی‌های موسسه JPMorgan در مورد نمایشگر آیفون 8

پیش‌بینی‌های موسسه JPMorgan در مورد نمایشگر آیفون 8

جی پی مورگان در جدیدترین پیش‌بینی خود اعلام کرده است که آیفون 8 به یک نمایشگر 5.5 اینچی OLED از نوع بدون لبه مجهز می‌شود؛ اما این لبه به لبه بودن نمایشگر تنها به‌صورت افقی خواهد بود.
۱۳۹۶/۲/۱۷

موسسه مالی جی پی مورگان در طول هفته‌های گذشته پیش‌بینی‌های جنجالی را در مورد مشخصات احتمالی آیفون 8 منتشر کرده است؛ اما پیش‌بینی‌های جدید مطرح‌شده توسط این موسسه مالی، تمامی شایعات پیشین در مورد آیفون جدید اپل را نقض می‌کنند. جی پی مورگان در جدیدترین پیش‌بینی خود اعلام کرده است که آیفون 8 به یک نمایشگر 5.5 اینچی OLED از نوع بدون لبه مجهز می‌شود؛ اما این لبه به لبه بودن نمایشگر تنها به‌صورت افقی خواهد بود و این خاصیت به تمام دستگاه تعمیم نخواهد یافت. به زبان ساده‌تر، جی پی مورگان عقیده دارد که نمایشگر آیفون 8 به‌گونه‌ای نخواهد بود که بتواند تماما سطح جلوی گوشی را بپوشاند و در مقابل نیز حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر همچنان قابل‌تشخیص خواهند بود.

 البته این پیش‌بینی نیز با طرح‌های شماتیکی نیز که تاکنون از آیفون منتشرشده در تقابل است؛ زیرا بر اساس این طرح‌ها، یک قاب مینیمال 4 میلی‌متری در حاشیه نمایشگر آیفون 8 وجود خواهد داشت. طرح زیر بر اساس آخرین شایعات از آیفون 8 طراحی‌شده است و بسیاری نیز انتظار دارند که محصول نهایی، چیزی شبیه به تصویر زیر باشد.

image

اما طرحی که موسسه مالی جی پی مورگان از آیفون 8 منتشر کرده است به‌طورکلی با طرحی که در بالا می‌بینید متفاوت است؛ اما این نیز بعید نیست که پیش‌بینی‌های جی پی مورگان درست باشد؛ زیرا کمپانی اپل معمولا قبل از تولید نهایی آیفون، پروتایپ‌های زیادی را تست می‌کند تا درنهایت به بهترین طرح ممکن دست یابد.

image

 بااین‌حال و با توجه به سابقه نه‌چندان خوب جی پی مورگان در پیش‌بینی محصولات آینده اپل، ما ترجیح می‌دهیم تا منتظر خبرهایی از منابع معتبرتر بمانیم.اما پیش‌بینی‌های جی پی مورگان فقط به نمایشگر آیفون 8 منحصر نمی‌شود. این موسسه مالی ادعا کرده است که کمپانی اپل، ایرپادها را نیز به همراه جعبه آیفون 8 عرضه خواهد کرد. البته این ادعا به دلایلی می‌تواند نادرست باشد؛ زیرا تقاضای بالا برای خرید ایرپادها کوپرتینویی‌ها را در تولید عمده این محصولات با مشکل مواجه کرده است و آن‌ها نمی‌توانند سفارشات ایرپاد را به‌موقع به مشتریان تحویل دهند. از طرف دیگر، قرار دادن یک ایرپاد آماده 159 دلاری در جعبه آیفون 8، قطعا ازلحاظ مالی برای کمپانی اپل خوشایند نخواهد بود.

از دیگر پیش‌بینی‌های جی پی مورگان در مورد آیفون آینده اپل می‌توان به ماژول دوربین 3 بعدی برای تشخیص چهره و پشتیبانی از واقعیت افزوده اشاره کرد. البته این پیش‌بینی پیش‌تر توسط چندین منبع دیگر نیز منتشرشده بود؛ اما دلیل احتمال تعویق معرفی آیفون 8 را نیز شاید بتوان در تلاش اپل برای به‌کارگیری سنسورهای 3 بعدی در دوربین محصول آینده خود جستجو کرد؛ زیرا STMicroelectronics که وظیفه تولید ماژول‌های 3 بعدی برای دوربین آیفون 8 را بر عهده دارد، پیش‌ازاین اعلام کرده بود که نمی‌تواند تا ماه سپتامبر، یعنی زمان رونمایی از آیفون جدید، سفارشات کمپانی اپل را تحویل دهد. پیش‌بینی شما از آیفون 8 چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

afshin_17

۱۳۹۶/۲/۲۹
هر برندی می خواد اصلت خودشو حفظ کنه(*.*)

siyavash

۱۳۹۶/۲/۲۷
سلام ظاهری خیلی بدی داره ظاحر الجی جی5 روبهش ترجیه میدم البته اس8 سامسونگ هم از نظر سخت افزار وظاهر اینو قورت میده زد5 هم قشنگ تر از ایفون8 هست

حامد

۱۳۹۶/۲/۲۶
خب اقای کارشناس اولین گوشی بدون حاشیه رو شیائومیmi mixزد ک اس8 هنوزهم درحداون نیس!!!

SMN

۱۳۹۶/۲/۱۸
بعضیا بضاعتشون نمیده اپل بگیرم حرف فقط میزنن
.
.
.
.
به اینا توجه نکنین نسل عجیبین
هه. ...

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۲/۱۸
گام بزرگی که سامسونگ برداشته، اپل نمیتونه برداره چون شلوارش پاره میشه.. گلکسی8 صفحه نمایش بی نهایت رو داره، آیفون زوده براش برسه به این مهندسی