خانهاخبار
گلکسی اس 8 را با دکمه هوم فیزیکی ببینید!

گلکسی اس 8 را با دکمه هوم فیزیکی ببینید!

آیا تا به حال Galaxy S8 را با دکمه فیزیکی هوم تصور کرده‌اید؟ در ادامه تصاویری شماتیک از گلکسی اس 8 با دکمه فیزیکی هوم را به شما نشان خواهیم داد.
۱۳۹۶/۲/۱۳

همان‌طور که می‌دانید، در گلکسی اس 8 و 8 پلاس شاهد استفاده از یک زبان طراحی جدید هستیم که به‌طورکلی با تمامی دستگاه‌های پیشین سامسونگ متفاوت است. اما فارغ از تمامی تغییرات پرچم‌داران جدید سامسونگ نسبت به نمونه‌های پیشین خود، حذف دکمه فیزیکی هوم ازجمله مواردی است که برای اولین بار در گلکسی اس 8 اجرایی شده است.

image

اما بر اساس پتنت‌های جدیدی که توسط یک مرکز تجارت اروپایی منتشرشده، گلکسی اس 8 و 8 پلاس می‌توانستند از دکمه فیزیکی هوم نیز بهره‌مند باشند. همان‌طور که در تصاویر بالا می‌بینید، تفاوت این نسخه با نمونه‌ای که هم‌اکنون در بازار به فروش می‌رسد، چندان چشمگیر نیست و فقط شاهد استفاده از دکمه فیزیکی هوم برای گلکسی اس 8 در این تصاویر هستیم. اما باید اعتراف کرد که حذف دکمه فیزیکی هوم بر جذابیت‌های بصری گلکسی اس 8 افزوده است.

اما یکی از نکات تعجب‌برانگیز در این تصاویر این است که همانند نمونه فعلی گلکسی اس 8، اسکنر اثرانگشت در بخش پشتی و در کنار دوربین قرار ندارد و ما احتمال می‌دهیم که در این پتنت، اسکنر اثرانگشت و دکمه فیزیکی هوم با یکدیگر یکپارچه‌شده باشند. البته در مورد صحت‌وسقم این پتنت هنوز خبری در دست نیست، اما قطعا سامسونگ پیش از تولید نهایی گلکسی اس 8 و 8 پلاس، طرح‌ها و پرو تایپ‌های مختلفی را آزموده است تا طرح نهایی برای خانواده اس 8 را انتخاب کند.

نظر شما در مورد گلکسی اس 8 با دکمه فیزیکی هوم چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Taylor

۱۳۹۶/۲/۱۳
جذابیت دکمه home فیزیکی و غیر لمسی خیلی بیشتر است نسبت به لمسی!
خودم از لمسی استفاده میکنم و راضی نیستم.

Reza Nezam

۱۳۹۶/۲/۱۳
با سلام
احتمال اینکه این پتنت مربوط به Note 8 باشه هم هست.

ipa

۱۳۹۶/۲/۱۳
واقعا اين مدل بهتره.

Samuel_09339434229

۱۳۹۶/۲/۱۳
درود ، اینکه گلکسی s8بدون دکمه فیزیکی هوم که با سنسور اثر انگشت یکی شده در قسمت جلو زیر صفحه نمایش کاری بسیار عالی بود و هست و خواهد بود اما(1) اگه کامل سنسور فیزیکی اثر انگشت حذف میشد عالی بود و میشد گفت واقعا حذف شده (2)حالا که حذف شد در قسمت جلو نباید به پشت دستگاه انتقال داده میشد (3)حالا که انتقال داده شد به پشت نباید در قسمت نامناسب چسبیده و کنار لنز دوربین قرار میگرفت(4) این طرح که به شکل ظریف سنسور اثر انگشت داره زیر صفحه نمایش زیباتر و بهتر از گلکسی s8فعلی هست ، درآخر امیدوارم که سامسونگ در گلکسی note8 مانند گلکسی s8عمل نکنه و در بدبینانه ترین حالت اگه سنسور اثر انگشت رو حذف نمیکنه و به زیر صفحه نمایش انتقال نمیده و دکمه های فیزیکی رو حذف نمیکنه حداعقل مانند همین طرح گلکسی s8با سنسور فیزیکی اثر انگشت در جلوی صفحه نمایش باشه
??