خانهاخبار
تصویری از جعبه اچ‌تی‌سی یو 11 که مشخصات آن را فاش می‌کند

تصویری از جعبه اچ‌تی‌سی یو 11 که مشخصات آن را فاش می‌کند

به نظر می‌رسد که مشخصات پیش‌بینی شده برای پرچم‌دار اچ‌تی‌سی با تصویری که از جعبه آن منتشر شده، درست باشد.
۱۳۹۶/۲/۱۲

تصویری از جعبه اچ‌تی‌سی یو 11 به بیرون درز کرده که در صورت درست بودن، اطلاعات خوبی از آن به ما می‌دهند. این گوشی قرار است سه‌شنبه 26 اردیبهشت معرفی شود. بر اساس این تصویر، یو 11 نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 2560*1440 دارد که توسط گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. وظیفه پردازش در این اسمارت فون بر عهده اسنپدراگون 835 و پردازنده گرافیکی آدرنو 540 است. میزان رم 4 یا 6 گیگابایت و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت بر اساس انتخاب کاربر خواهند بود. امکان افزایش حافظه از طریق کارت حافظه وجود دارد که تا 2 ترابایت پشتیبانی می‌شود.

دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 و دوربین جلو 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است که قابلیت ثبت تصاویر سلفی پانوراما را دارد. تبعا اسکنر اثرانگشت در این گوشی وجود دارد و یو 11 موفق به کسب گواهی IP57 شده و این بدان معناست که می‌تواند به مدت 30 دقیقه تا عمق 1 متری از نفوذ آب در امان بماند. نکته تامل برانگیز، باتری 3000 میلی‌آمپری است که نوید عمر باتری چندان بالایی را نمی‌دهد اما به لطف ویژگی شارژ سریع QC 3.0، به‌سرعت شارژ می‌شود.

image

مطابق انتظار، تکنولوژی BoomSound در یو 11 حضور دارد و حذف کننده صداهای مزاحم اچ‌تی‌سی با نام HTC Usonic Active Noise Cancellation با آن همراه شده و ضبط 3 بعدی صدا هم از دیگر ویژگی‌های آن است. خوشبختانه امکان استفاده از دو سیم کارت نانو در یو 11 وجود دارد و لبه‌های حساس به لمس از موضوعاتی است که اچ‌تی‌سی می‌تواند مانور تبلیغاتی زیادی از طریق آن داشته باشد. با فشار دادن لبه‌ها می‌توانید اپلیکیشن‌ها را فراخوانده و اجرا کنید.

تاکنون تصاویر زیادی از یو 11 دیدیم و اچ‌تی‌سی تیزری با مضمون لبه‌های حساس به لمس هم منتشر کرده است. 2 هفته تا معرفی رسمی این گوشی باقی مانده و قطعا در این مدت، اطلاعات بیشتری از آن خواهیم شنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (43 نظر)

cadillac

۱۳۹۶/۲/۱۷
مصطفی@
کارت حافظه 1TB پارسال ساختە شد ، خبرش تو همین سایت هم اومد .
2 ترابایت هم اگە امسال ساختە نشە سال 2018 حتما ساختە میشە .
فکر کردی سامسونگە کە میلیون ها دلار صرف نمایشگر بدردنخور edge کنە ؟!

cadillac

۱۳۹۶/۲/۱۷
حسین * محمد @
نمایشگر htc 10 هم LCD بود نمایشگر هنگی s7 همOLED بود باتری هر دو شونم 3000 بود ولی طبق نتایج سایتهای which و phone arena باتری 10 بسیار بهتر از s7 بود !

cadillac

۱۳۹۶/۲/۱۷
الکی گفتین 3000 میلی آمپره و بدون هیچ دلیلی هم ایراد گریفتین در حالی که یکی دُردونە تون هم با نمیشگر بزرگتر وUI پرمصرفتر 3000 میلی آمپره !

Rrreezzaa

۱۳۹۶/۲/۱۳
اگه باطری این گوشی3000باشه یعنی نسبت به پرچمدار قبلیش5درصد عملکرد بهتری داره..ب نظر من اچ تی سی فقط تو باطری ضعیفه..یه باطری5000اگه بذاره شک ندارم که تو یه سال میتونه زیان پنج سال قبلشو هم جبران کنه..من خودم اچ تی سیones9دارم..طرفدارای تعصبی اچ تی سی هم باید حرفمو قبول داشته باشن وواقعیتو بپذیرن

Amin

۱۳۹۶/۲/۱۳
خداییش فاز کسایی ک درمورد اچ تی سی بد گفتن معلوم نی اگ چرت و قابل رقابت نیس خب چرا میای وقتت میزاری شر و ور بنویسی