خانهاخبار
اپلیکیشن MEGA Privacy و ارائه 50 گیگابایت فضای ابری به کاربران ویندوز 10

اپلیکیشن MEGA Privacy و ارائه 50 گیگابایت فضای ابری به کاربران ویندوز 10

کاربران سیستم‌عامل ویندوز 10 می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن MEGA Privacy در ویندوز از 50 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ابری رایگان برخودار شوند.
۱۳۹۶/۲/۱۱

ذخیره‌سازی ابری این روزها به یکی از الزامی‌ترین قابلیت‌ها برای کاربران کامپیوترهای شخصی و دستگاه‌های موبایل تبدیل شده است. اما متاسفانه اکثر شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ذخیره‌سازی ابری در حفاظت از اطلاعات و حریم خصوصی کاربران، ضعیف عمل می‌کنند و همچنین قوانین سخت‌گیرانه آن‌ها، آپلود هرگونه فایل دارای کپی‌رایت را به‌شدت منع کرده است.

اما سرویس MEGA Privacy به‌تازگی اعلام کرده است که به کاربران ویندوز 10، 50 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ابری رایگان واگذار می‌کند. از مزیت‌های این سرویس این است که تمامی فعالیت‌های رمزنگاری و رمزگشایی دیتاهای قرارگرفته در این حافظه، توسط دستگاه کاربر صورت می‌پذیرد و کمپانی مربوطه نمی‌تواند هیچ‌گونه دسترسی به این اطلاعات داشته باشد.

مانند تمامی سرویس‌های ارائه‌دهنده ذخیره‌سازی ابری، MEGA Privacy نیز به کاربران امکان می‌دهد تا انواع مختلف فایل را از گوشی هوشمند و یا تبلت خود روی حافظه اختصاصی آپلود کرده و سپس در هرزمانی و با هر دستگاهی، کارهایی مانند دانلود، استریم، مشاهده، به اشتراک‌گذاری، نام‌گذاری مجدد و حذف کردن را روی آن‌ها پیاده‌سازی کنند. همچنین امکان به اشتراک‌گذاری فولدرها با مخاطبان و مشاهده آپدیت‌های آن‌ها در لحظه نیز فراهم است.

اما ازآنجایی‌که فرآیند رمزنگاری توسط کلیدهای شخصی کاربر انجام می‌شود، کمپانی مربوطه نمی‌تواند پسورد را ریست کند؛ بنابراین در صورت فراموش کردن پسورد، باید دیتاهایتان را نیز فراموش کنید! نظر شما در مورد سرویس MEGA Privacy چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)