خانهاخبار
تقدیر از توسعه دهندگان برتر ویندوز در مراسم Build 2017

تقدیر از توسعه دهندگان برتر ویندوز در مراسم Build 2017

کمپانی مایکروسافت قصد دارد تا در مراسم Build 2017 از برترین توسعه‌دهندگان سیستم‌عامل ویندوز قدردانی کند.
۱۳۹۶/۲/۱۰

رشد و بالندگی ویندوز 10 را باید تا حد زیادی مدیون توسعه‌دهندگان این سیستم‌عامل دانست. به همین علت نیز کمپانی مایکروسافت اعلام کرده است که در مراسم Build 2017 از برترین توسعه‌دهندگان سیستم‌عامل ویندوز که در طول چند سال گذشته، نرم‌افزارهای باکیفیت و محبوبی را در ویندوز استور منتشر کرده‌اند، تقدیر خواهد کرد.

image

برترین توسعه‌دهندگان ویندوز در دسته‌بندی‌های زیر قرار خواهند گرفت:

بهترین سازنده نرم‌افزار: این جایزه به شخصی اعطا می‌شود که توانسته است نرم‌افزاری را توسعه دهد که از قابلیت‌های جدید ویندوز 10 مانند کورتانا و غیره به روشی خلاقانه استفاده کند.

بهترین سازنده گیم: همانطور که می‌دانید، ویندوز بهترین پلتفرم برای گیمینگ محسوب می‌شود و جایزه «بهترین سازنده گیم» سال به شخصی اعطا خواهد شد که بازی تولیدی او در چند سال گذشته در ویندوز استور مورد توجه کاربران قرار گرفته است و همچنین این بازی از ویژگی‌های نوآورانه و جذاب بهره‌مند باشد.

بهترین ترکیب کننده واقعیت: مایکروسافت به تازگی حساب ویژه‌ای روی واقعیت افزوده و مجازی باز کرده است و با ارائه محصولاتی مانند هولولنز سعی دارد تا سهمی از این بازار نوظهور را به خود اخصاص دهد. جایزه «بهترین ترکیب کننده واقعیت» هم به شخصی اعطا می‌شود که نرم‌افزار تولیدی او توانسته باشد تجربه‌ای منحصر به فرد از دنیای واقعیت ترکیبی را به کاربران ارائه دهد.

بهترین پروژه قدرت گرفته از ویندوز: این جایزه به شخصی اعطا می‌شود که پروژه‌ای منحصر به فرد را با استفاده از سیستم‌عامل ویندوز توسعه دهد و توانسته باشد که پا را از محدودیت‌های سنتی ویندز فراتر گذاشته و از این سیستم عامل بصورت یکپارچه در ساخت هواپیماهای بدون سرنشین، ربات‌ها و غیره استفاده کند.

اما علاوه بر این جایزه‌ها، یک جایزه ویژه نیز برای شخصی و یا نرم‌افزاری در نظر گرفته می‌شود که توانسته باشد تمام قابلیت‌های اساسی ویندوز را منعکس کرده و افراد را در انجام کارهای بزرگ توانمند کند. برگزاری چنین مراسماتی برای تقدیر از توسعه‌دهندگان برتر، قطعا در افزایش تمایل توسعه‌دهندگان برای کار روی پروژه‌های ویندوزی تاثیرگذار خواهد بود. نظر شما چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسین

۱۳۹۶/۲/۱۰
لطفا مقاله ای درباره تعداد اپ های هر سیستم عامل به تفکیک و مقایسه بگذارید با تشکر