خانهاخبار
تماشا کنید: ویدئو آنباکس Blackberry KEYone

تماشا کنید: ویدئو آنباکس Blackberry KEYone

کی وان جدیدترین پرچمدار بلک بری است که عرضه‌اش به تازگی آغاز شده. در این مطلب می‌توانید ویدئوی آنباکس BB KEYone را مشاهده کنید.
۱۳۹۶/۲/۱۰

با اینکه چند ماهی است از معرفی غیررسمی و رسمی Blackberry KEYone می‌گذرد، عرضه این گوشی از هفته پیش در بعضی کشورها آغاز شده.

کی‌وان چهارمین گوشی اندرویدی بلک‌بری است که از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند و البته قیمت بالا برخوردار است و همچون DTEK50 و DTEK60 در کارخانه TCL چین ساخته شده است.

یکی از ویژگی‌های بارز KEYone حفظ کردن کیبورد فیزیکی و سنتی بلک‌بری است که بسیاری از مشتریان این شرکت عاشقش هستند.

در ادامه مطلب می‌توانید ویدئوی آنباکس بلک‌بری کی‌وان را مشاهده کنید و ببینید جدیدترین پرچمدار بلک‌بری با خود چه چیزهایی به همراه دارد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

fati

۱۳۹۶/۳/۱۱
آیا واقعا این گوشی تا دو سه ماه دیگه قیمتش ممکنه 2 تومن بشه؟
و اگر جواب بله هست ، آیا این گوشی همون اصلشه که قیمتش اومده پایین یا فیکه؟

m

۱۳۹۶/۲/۲۳
برادر گلم اپل رو هم یه شرکت چینی مونتاژ میکنه واسش تحت لیسانس اپل، به خاطر هزینه کم تولید در چین. بلکبری هم همینطوره نگران کیفیت ساختش نباش.

jj

۱۳۹۶/۲/۱۲
بیاد 100% میخرم

BaHRaM

۱۳۹۶/۲/۱۱
واااااای با آدم صحبت میکنه
واقعا زیباست

sattar

۱۳۹۶/۲/۱۱
بلک بری سیاست محافظ کاریه خودش رو حفظ کرده حالا چه اندرویدی باشه چه نباشه , برای مثال بخاطر حفظ امنیت اسمارت فون هاش هرگز روت نمیشن که نسبت به بقیه اسمارت فون ها یک محدودیته ولی یک محدودیت خوب. تا قبل از اینکه شرکت TCL مونتاژ بلک بری رو برعهده بگیره از نظر کیفیت حرف اول رو میزد البته نمیشه گفت این شرکت چینی بد بوده یا خوب چون هنوز خودش رو نشون نداده. منم به شرط قیمت مناسبش میخرمش چون 500 دلار واقعا می ارزه . oppo یک برند چینی هست و یکی از گوشی هایی گه پارسال معرفی کرد رو به قیمت 600 دلار عرضه کرد حالا دیگه بلک بری جای خودش رو داره! تنها نقطه ضعفش میتونه پردازندش و محیط کاربری خشک گوگل باشه و متاسفانه گوشی های اندرویدی بعد مدت زمان افت سرعت پیدا میکنن که البته این بازه ی زمانی معمولا از یک سال به بعد شروع میشه. درکل مزایای این گوشی بیشتر از معایبشه . میشه از باتری 3505 میلی امپری , دوربین با کیفیت , بدنه ی خیلی مقاوم , کیبورد هوشمند , حسگر اثر انگشت (که اولین باره که توی گوشی های کیبورد دار خودش این رو قرار میده) ,طراحی خیلی خاص و از همه مهمتر امنیت بالاش نام برد . بلک بری مثل آیفون آپدیت های متعددی رو برای رفع باگ های سیستم عاملش و ... منتشر میکنه.