خانهاخبار
G6 پرچمدار جدید ال جی وارد بازار شد

G6 پرچمدار جدید ال جی وارد بازار شد

ال‌جی جی 6 امروز وارد بازار کشورمان شد. در ادامه می‌توانید از قیمت دو نسخه فول پک و و معمولی آن مطلع شوید پس با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۲/۱۰

پس از رونمایی رسمی ال‌جی از پرچمدار جدیدش G6 در هشتم اسفند سال گذشته، چند روز پیش (هفتم اردیبهشت) این گوشی در حضور جمعی از اصحاب رسانه و مدیران ارشد شرکت ال‌جی و مدیاپردازش در پایتخت کشورمان تهران مجددا معرفی شد. پیش فروش G6 در فروشگاه‌ اینترنتی دیجی‌کالا چند روز پیش شروع شده بود اما هم‌اکنون دیگر برای خرید این گوشی لازم نیست صبر کنید. 

امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ شاهد ورود پرچمدار جدید ال‌جی جی ۶ پس از هفته‌ها انتظار به بازار کشورمان هستیم. خوشبختانه جی ۶ همانند دیگر پرچمداران در ابتدای ورودش به بازار با قیمت‌های کاذب و نجومی به فروش نمی‌رسد و طرفداران می‌توانند در همان ابتدا با قیمت مناسب و گارانتی رسمی این گوشی را خریداری کنند. جی‌ ۶ نسبت به نسل گذشته در هر زمینه‌ای پیشرفت بسیار زیاد و چشمگیری داشته و می‌تواند دل هر خریداری را برباید. برای مشاهده تمام قابلیت‌ها، امکانات و اخبار این گوشی  به تگ G6# مراجعه کنید.

image

 

نسخه ۳۲ گیگابایتی ال‌جی G6 را هم‌اکنون می‌توانید با گارانتی و پشتیبانی رسمی ۲ ساله مدیاپردازش خریداری کنید.

قیمت نسخه معمولیقیمت نسخه فول پک (همراه هندزفری بلوتوث و کیف هوشمند) 
2,400,000 تومان2,550,000 تومان

image

 

بیشتر بخوانید و ببینید:

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (59 نظر)

الناز

۱۳۹۶/۲/۲۳
والله از نظر دوربین که به نظر من g4 خیلی بهتره از نظر صدا هم از g4 خیلی کمتره. نمیدونم شاید واقعا گوشی من مشکل داره. بعدم من تو نظرم گفتم برای این قیمت ارزش خرید نداره اگر قیمتش پایینتر بود می ارزید ولی 2 و 300 که من گرفتم واقعا گرونه برای این گوشی. چون هیچ تغییری ندیدم توش که بشه گفت باعث گرونتر شدنش شده باشه. ولی خدایی ظاهرش عالیه خیلی ظریف وشیکه

آرات

۱۳۹۶/۲/۱۹
دیروز داداشم خرید این مشکلاتی که شما میگین رو نداره کیفیت صداش و دوربینش از جی 4 هم بهتره
فقط دیر شارژ میشه که داداشم با این موضوع مشکلی نداره
یا شما با گوشی مشکل دارین یا گوشی با شما مشکل داره خانوم همدانی
درست نگفتم

الناز

۱۳۹۶/۲/۱۶
دوستان یه تجربه شخصی بگم شاید برای اونایی که دارن مفید باشه. من قبلا گفتم این گوشی یه کم تو اجرای بعضی برنامه ها پرش و مکث داره مثل مسج، تلگرام حتی دوربین مخصوصا تو فیلمبرداری. یه جستجو تو سایتهای خارجی کردم دیدم بله دقیقا چنین چیزی گزارش شده توسط کاربرها. راه حلشم گفته شده و اونم اینه که تو منوی developer options برین تو قسمت drawing و مقادیر مربوط به window animation scale و animator duration scale رو خاموش کنین. گوشی فوق العاده روون میشه. اگرم منوی developer options براتون فعال نیست تو قسمت ستینگ و software info، 7 بار روی build number بزنین تا براتون فعال شه.
امیدوارم برای کسانی که این مشکل رو دارن مفید بوده باشه

پژمان

۱۳۹۶/۲/۱۴
کی گفته G3 شکست خوردست؟من خودم سه ساله دارمش هنوزم خوبه...تو دوران خودش واقعا جلوتر از گوشی های دیگه بود....جز موفق ترین گوشی های تاریخ بود....هرکس رو هم دیدم که داشته واقعا راضی بوده

aref

۱۳۹۶/۲/۱۳
من نقدا خریدارش هستم قیمت 1/500