خانهاخبار
استفاده از رابط کاربری ZUI لنوو در گوشی‌های سری Moto

استفاده از رابط کاربری ZUI لنوو در گوشی‌های سری Moto

کمپانی لنوو گزارش داده است که قصد دارد از رابط کاربری ZUI در گوشی‌های سری Moto استفاده کند. اما این تغییر رابط کاربری فقط در بازار چین اعمال خواهد شد.
۱۳۹۶/۲/۱۰

برند «Moto» در حال حاضر یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای دنیای فناوری است؛ اما فروش گوشی‌های هوشمند با نام این برند در بازارهایی مانند چین وضعیت مطلوبی ندارد. اگرچه لنوو، مالک کمپانی موتورولا، به این کمپانی اجازه داده است که همچنان از برند Moto استفاده کند، این تصمیم هم نتوانست تاثیر چندانی روی فروش محصولات داشته باشد.

image

به همین دلیل نیز کمپانی لنوو قصد دارد با تغییر روابط کاربری و استفاده از رابط ZUI درگوشی‌های سری Moto، فروش گوشی‌های هوشمند با این برند را در بازار چین افزایش دهد. Alex Chen Yu، یکی از مقامات کمپانی لنوو، نیز استفاده از رابط ZUI درگوشی‌های سری Moto برای بازار چین را تایید کرده و گفته است که لنوو برای رقابت با کمپانی‌هایی که از روابط کاربری شخصی‌سازی‌شده مانند MIUI، EMUI و Flyme استفاده می‌کنند، دست به چنین اقدامی زده است.

گوشی‌های سری ZUK لنوو در حال حاضر از رابط کاربری ZUI استفاده می‌کنند. اما هنوز مشخص نیست که از این رابط کاربری در گوشی‌های پرچم‌دار سری Moto استفاده خواهد شد یا گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده این رابط کاربری جدید را دریافت خواهند کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Paco

۱۳۹۶/۲/۱۶
دارن این برند محبوبم به سرنوشت نوکیا و بلک بری دچار میکنن...

sink

۱۳۹۶/۲/۱۰
دیوونس؟! البته چینی هارو نمیشه درک کرد کلا با انسان های دیگه فرق دارن
ولی اگر بین المللی بشه ، فاجعس :|

محمد

۱۳۹۶/۲/۱۰
حالا من اینقد گشتم یه گوشی خوب با اندروید خالص پیدا کردم میخوان همینم بگیرن ازمون?