خانهاخبار
پاداش ۴۰ میلیون دلاری برای مدیران شرکت مالک یک اپلیکیشن پیام‌رسان

پاداش ۴۰ میلیون دلاری برای مدیران شرکت مالک یک اپلیکیشن پیام‌رسان

آمار منتشر شده در بورس هنگ کنگ حاکی از میزان بسیار بالای حقوق مدیران شرکتی چینی Tencent در سال گذشته است.
۱۳۹۶/۲/۷

حتما شما هم تا به حال نام برنامه پیام‌رسان وی‌چت یا مالک آن، شرکت بزرگ اینترنتی تن‌سنت، را شنیده‌اید. طبق آخرین گزارشی که از این شرکت در بازار بورس هنگ‌کنگ منتشر شده است، این شرکت در سال ۲۰۱۶ به بعضی مدیران خود حقوق و پاداشی نزدیک به ۴۰ میلیون دلار پرداخت کرده است.

این رقم بالا در حالی به ثبت رسیده است که پیش از این و در سال ۲۰۱۵ این شرکت تا میزان ۳۵ میلیون دلار پرداختی به عنوان حقوق و پاداش داشته است.

در مقام مقایسه جالب است بدانید که در شرکت ثروتمند و محبوبی مانند اپل بیشترین حقوق پرداختی به اعضا مربوط به آنجِلا اَرندتس، معاون ارشد فروش، با میزان ۲۲.۹ میلیون دلار است. از دیگر شرکت‌های غربی که پرداختی نزدیکی به تنسنت دارند می‌توان به آمازون با ۳۵.۶ میلیون دلار و آی‌بی‌ام با ۳۲.۷ میلیون دلار اشاره کرد.

image

ماه گذشته، آوریل 2017، تنسنت برای اولین بار به عنوان یک شرکت آسیایی و همچنین غیر آمریکایی موفق شد تا به لیست ۱۰ شرکت ارزشمند عمومی دنیا بپیوندد، جایی که بزرگانی مانند اپل، آلفابت (گوگل) و مایکروسافت قرار دارند.

محبوبیت تنسنت در چین روز به روز در حال بیشتر شدن است و این شرکت سعی می‌کند جای خود را در میان شرکت‌های بزرگ محکم کند. اصلی‌ترین محصولات این شرکت دو پلتفرم اجتماعی WeChat و QQ هستند که تا سال 2016 این دو برنامه به ترتیب 889 و 868 میلیون کاربر فعال در ماه داشتند و تنسنت با سرمایه‌گذاری در بازارهای دیگر مانند بازی‌های آنلاین و امور مالی سعی می‌کند حوزه‌های تحت پوشش خود را گسترش بدهد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۶/۲/۷
جی اس ام
میشه یه مطلب درباره نحوه درامد شرکتهایی مثل وی چت یا تلگرام که برنامشون رایگانه بزاری