خانهاخبار
نسخه اندروید سوپر ماریو نخستین آپدیت بزرگ را دریافت کرد

نسخه اندروید سوپر ماریو نخستین آپدیت بزرگ را دریافت کرد

نخستین تلاش کمپانی ژاپنی نینتندو برای ورود به بازار بازی‌های موبایل «سوپر ماریو ران» بود که ابتدا برای iOS و سپس برای اندروید منتشر شد و حالا نسخه اندروید آن اولین به‌روزرسانی بزرگ را دریافت کرده است.
۱۳۹۶/۲/۶

کاربران سوپر ماریو از شنیدن این خبر خوشحال خواهند شد که نینتندو تصمیم به ارائه آپدیت برای این بازی گرفته است. این آپدیت برای برطرف نمودن ایرادها عرضه نشده، بلکه ویژگی‌های جدیدی به بازی اضافه می‌کند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های افزوده‌شده امکان پیدا کردن دوستان از طریق حساب کاربری نینتندو آنهاست که پیش‌ازاین ممکن نبود. همچنین تعداد وزغ‌هایی که می‌توانند در قلمرو شما زندگی کنند اکنون به 99999 افزایش پیدا کرده است.

به علاوه امکان نمایش تصویر آواتار شما هم فراهم شده است. البته برای دسترسی به این ویژگی باید اپلیکیشن Miitomo را داشته باشید که متاسفانه در بسیاری از کشورها در دسترس نیست.

image

از دیگر بهبودها افزوده شدن اچیومنت‌های گوگل پلی به آخرین نسخه سوپر ماریو است. البته اینها تمام ویژگی‌های جدید این بازی نیست و نینتندو اعلام کرده که ارتقاهای بسیاری صورت گرفته که درنهایت منجر به تجربه یک گیم پلی بهتر می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

احمد

۱۳۹۶/۲/۶
دوستان عزیز راه کاری برای اجرای این بازی روی آیفون دارن؟؟؟
البته برون اجرای اون با وی پی ان

reza

۱۳۹۶/۲/۶
سلام اگر میشه لینک این بازی رو هم بزارید توی گوگل پلی هزاران بازی ماریو هست و من نمیدونم کدوم واقعی هست لطفا در هنگام انتشار مطالب لینک هم بزارید