خانهاخبار
شیائومی Mi 6 از تمام توان پردازشی اسنپدراگون 835 بهره می‌گیرد

شیائومی Mi 6 از تمام توان پردازشی اسنپدراگون 835 بهره می‌گیرد

پرچم‌دار شیائومی، می 6 هفته گذشته معرفی شد و جدیدترین گزارش درباره آن نشان می‌دهد که این محصول از تمام توان پردازشی چیپست اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند. این موضوع برخلاف گفته‌های شیائومی است!
۱۳۹۶/۲/۶

در حال حاضر اسنپدارگون 835 یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های موجود در بازار است که وظیفه سوخت رسانی به می6 را هم برعهده دارد. وقتی که کمپانی از این محصول رونمایی کرد، بحث‌های زیادی پیرامون پردازنده گرافیکی آن یعنی آدرنو 540 شکل گرفت. علت این اتفاق این بود که شیائومی اعلام کرده بود که فرکانس این پردازنده بر روی 653 مگاهرتز خواهد بود درحالی‌که طبق گفته کوالکام، فرکانس پردازنده گرافیکی در بهترین حالت 710 مگاهرتز است.

image

به همین علت، کاربران گمانه‌زنی پیرامون این موضوع را شروع کردند و بسیاری بر این عقیده بودند که شیائومی این پردازنده گرافیکی را آندرکلاک کرده است اما شواهد خلاف این موضوع را نشان می‌دهند. اخیرا یکی از کاربران شبکه اجتماعی Weibo، تصویری از نحوه عملکرد می6 در بنچمارک GFXBench منتشر کرده که نشان می‌دهد می6، توانایی دستیابی به فرکانس 710 مگاهرتز و حتی 800 مگاهرتز را دارد. بنابراین می‌توان گفت که آدرنو 540 در اسنپدراگون 835 آندرکلاک نشده است. شیائومی هنوز در این رابطه اظهار نظری نکرده و باید به‌زودی شاهد اعلامی رسمی از سوی این کمپانی چینی باشیم.

image

شیائومی می6 در حال حاضر یکی از قدرتمندترین اسمارت فون‌های بازار محسوب می‌شود. از جمله مشخصات آن می‌توانیم به نمایشگر 5.15 اینچی تمام اچ‌دی، 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. پردازنده آن از نوع اسنپدارگون 835 است که با باتری 3350 میلی‌آمپری همراه شده است. سیستم‌عامل این گوشی اندروید نوقا و رابط کاربری آن هم MIUI است.  دوربین اصلی می6 از نوع دوگانه با دو لنز 12 مگاپیکسلی است که انتظار عملکردی خوب را از آن داریم. دوربین جلو هم رزولوشن 8 مگاپیکسلی دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محسن

۱۳۹۶/۲/۱۲
داداش ادرنو 540 ميدوني يعني جي؟؟ خب با سامي جونت ك اس 8 بود تو بنج ماركت سي بي يو خورده شد

Milad

۱۳۹۶/۲/۹
گوشی شیواۓمی از همه نظر هیولاست ردمی پرو گرفتم ولی متاسفانه از نظر انتن دهی و اینترنت بلایی سرم اورد که یک هفته ای رد کردم رفت
بنظرم الان هواوی تو میان رده از همه بهتر داره کار میکنه تو پرچمدارم که سامسونگ ایفن هم که بزاره بره با اون نوناش

arshia

۱۳۹۶/۲/۶
واقعا کمپانی های کشور دوست و همسایه چین مسخره کانفیگو درآوردن :|
قبلا کانفیگ فضایی توی سری نوت دیده میشد که اونم از 5 به بعد دیگه فرقی با بقیه نداره
الان این چینیا مث xiaomi و oneplus دارن میترکونن؛یکی نگهشون داره...

siyavash

۱۳۹۶/۲/۶
اگه خودشم بکشه به پای سامی نمیرسه