خانهاخبار
اسپاتیفای به حوزه پوشیدنی‌های هوشمند وارد می‌شود

اسپاتیفای به حوزه پوشیدنی‌های هوشمند وارد می‌شود

به ‌نظر می‌رسد که اسپاتیفای قصد دارد در آیندهای نزدیک پا به حوزه سخت‌افزار بگذارد و کار خود را با پوشیدنی‌های هوشمند آغاز کند.
۱۳۹۶/۲/۵

اسپاتیفای در صفحه مشاغل وب‌سایت خود صفحه‌ای را منتشر کرد که مربوط به چند موقعیت شغلی در زمینه سخت‌افزار بود. البته این صفحه اکنون در وب‌سایت اسپاتیفای مشاهده نمی‌شود و احتمالا این شرکت، صفحه مربوط را حذف کرده است. ظاهرا این شرکت قصد دارد فردی را به سمت مدیر ارشد محصولات سخت‌افزاری منصوب کند. اسپاتیفای می‌گوید که شخص استخدام شده، باید با یک گروه همکاری کند تا محصولاتی را به مرحله تولید برسانند که قابلیت رقابت با ساعت هوشمند Pebble، بلندگوی هوشمند اکو و عینک اسپکتکلز اسنپ را داشته باشد.

مشخص نیست که اسپاتیفای دقیقا ساخت چه نوع محصولی را دنبال می‌کند. ممکن است آنها به دنبال ساخت وسیله‌ای پوشیدنی مانند ساعت هوشمند پبل است و یا اینکه قصد ساخت محصولی کاملا متفاوت را دارد به‌عنوان مثال ساعتی که روی دست قرار نمی‌گیرد.

image

حتی این احتمال وجود دارد که اسپاتیفای دستگاهی را روانه بازار کند که ترکیبی از تمام ویژگی‌های ساعت هوشمند پبل، بلندگوی هوشمند اکو و عینک اسپکتکلز اسنپ را در خود گنجانده باشد؛ گجت پوشیدنی که توانایی ثبت تصویر و نمایش اعلان‌ها را داشته و نیز یک دستیار هوشمند را با خود به همراه داشته باشد. همچنین کاربر بتواند با استفاده از آن، به مکالمه پرداخته و مسیقی گوش کند.

این محصول هرچه که باشد، قطعا کاربران این امکان را دارند تا از طریق آن به اینترنت متصل شده و با آن به مکالمه بپردازند و از آن‌جا که زمینه اصلی فعالیت اسپاتیفای، موسیقی است، دستگاه مذکور ویژگی‌هایی را در رابطه با موسیقی خواهد داشت و می‌تواند با سرویس استریم اسپاتیفای هم هماهنگ باشد.

هنوز هیچ‌ چیز مشخص نیست و باید منتظر تصمیم قطعی کمپانی در این رابطه و اعلام رسمی آن باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)