خانهاخبار
پیش‌فروش LG G6، گوشی پرچم‌دار ال‌جی آغاز شد (به همراه قیمت)

پیش‌فروش LG G6، گوشی پرچم‌دار ال‌جی آغاز شد (به همراه قیمت)

بعد از رونمایی و عرضه جهانی گوشی G6، امروز مصرف‌کنندگان ایرانی می‌توانند این گوشی‌ را با شرایط ویژه پیش‌خرید کنند.
۱۳۹۶/۲/۵

پیش‌خرید گوشی G6 از امروز در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا آغازشده و خریداران می‌توانند با پیش‌خرید آن از هدایایی ویژه بهره‌مند شوند. این هدایا در دو پکیج مختلف عرضه می‌شوند. در یک پکیج محافظ صفحه‌نمایش، هدست استريو بی‌سیم 1100 ال‌جی ، کارت حافظه جانبی 64 گیگابایت و کاور هوشمند به‌عنوان هدیه در نظر گرفته‌شده است و در پکیج دیگر که هزینه کمتری دارد، کارت حافظه جانبی 64 گیگابایت و کاور هوشمند تقدیم خریداران می‌شود.

image

لازم به ذکر است که گوشی ال‌جی G6 بازخوردهای بسیار مثبتی در کنگره جهانی موبایل امسال دریافت کرد و توانست 36 جایزه مهم را از رسانه‌های مختلف دریافت کند. گوشی G6 با طراحی خاصش نیاز روزمره کاربران را در نظر گرفته است. این گوشی با صفحه‌نمایش 5.7 اینچ در بدنه کوچک 5.2 اینچی، با کمترین میزان حاشیه و بدون کوچک شدن اندازه صفحه‌نمایش، برای کاربری با یک‌دست بسیار مناسب است. نمایشگر FullVision شگفت‌انگیز در این محصول از فناوری Dolby Vision و HDR10 پشتیبانی می‌کند و با بیشتر محتوای HDR گوشی‌های هوشمند کنونی سازگاری دارد. نسبت تصویر منحصربه‌فرد ۱۸:۹ در نمایشگر FullVision به نمایشگر امکان می‌دهد تا به دو مربع یکسان تقسیم شود و برای انجام چند کار باهم با کمک تجربه کاربری دوربین G6 ایده آل باشد. این تجربه کاربری مختص کاربران رسانه‌های اجتماعی ایجادشده است.

قیمت پیش‌فروش این گوشی 2.395.000 تومان است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

رضوان

۱۳۹۶/۲/۸
واقعا درست گفتی داداش. دمت گرم. حیف پول که دادم G4 خریدم. والا همون لوازم خانگی رو بزنه و سود کنن. کمتر هم نارضایتی برا خودش میاره. و پول ملت هم خراب نکنه.

mj

۱۳۹۶/۲/۸
با اون اسنپ دراگون821 بازم بوپ لوپ میشه.سایه میندازه.صبر کنینxzpبگیرین

پیام

۱۳۹۶/۲/۷
اگه اینجوریه پس کاربراس سامسونگ هم میگن اس 7 سایه میندازه منم اینجوری بگم خوبه زشته خجالت بکشین

پیام

۱۳۹۶/۲/۷
امیر علی جمع کن خودتو این حرفا هم دیگه خیلی وقته قدیمی شده

الیاس

۱۳۹۶/۲/۶
آقایکی، بگه کی وارد اروپامیشه گوشی ال جی جی۶ ممنون میشم اگه بگین .