خانهاخبار
نسل جدید گوشی‌های Pixel با اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه خواهند شد

نسل جدید گوشی‌های Pixel با اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه خواهند شد

مدتی است که در خبرها از نسل جدید گوشی‌های پیکسل گوگل می‌شنویم که باز هم با اسم رمز دو نوع ماهی شناخته می‌شوند. تا به حال مشخصات گوناگونی برای این گوشی‌ها اعلام شده اما در جدیدترین آن‌ها به نوع پردازنده و تاریخ عرضه اشاره شده است.
۱۳۹۶/۲/۵

به دنبال روالی که در بین کمپانی‌های سازنده گوشی هوشمند مرسوم است، گوگل هم سالانه از پرچم‌دار یا پرچم‌داران خود که به نوعی اصلی‌ترین نماینده اندروید در بازار هستند، رونمایی می‌کند. تعداد این گوشی‌های هوشمند در زمان‌های مختلف متفاوت است؛ در سال گذشته شاهد معرفی دو گوشی با برند جدید پیکسل بودیم که ظاهرا جایگزین نکسوس‌ها شده اند، اما در آخرین خبرها اعلام شده است که تعداد گوشی‌های اندرویدی گوگل در سال ۲۰۱۷ متفاوت با گذشته است.

بر خلاف خبرهای قبلی که از عرضه دو گوشی جدید از خانواده پیکسل حکایت داشتند، به نظر می‌رسد امسال باید منتظر سه اسمارت فون گوگلی باشیم. به تازگی پروژه منبع باز اندروید اطلاعات جدیدی را از پیکسل‌های آینده منتشر کرده است؛ این اطلاعات اکثرا کد گذاری شده هستند و نشان دهنده وجود سه گوشی جدید با اسم رمزهای Walleye ، Muskie و Taimen است.

پیش از این در خبرها اعلام شده بود که Walleye نسخه جدید پیکسل XL و Muskie نسخه جدید پیکسل است اما هنوز درباره نسخه Taimen چیزی اعلام نشده است و احتمالاتی از ارتباط این اسم با یک تبلت یا نسخه بزرگ‌تری از پیکسل XL بیان شده است. اطلاعات دیگری که توسط AOSP منتشر شده است، اعلام می‌کند که هر سه مدل از اسنپدراگون ۸۳۵ بهره مند هستند.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

rs76

۱۳۹۶/۲/۶
گوگل بیشتر از شما میدونه با کی همکاری کنه
اینم بگم که داره اچ تی سی میسازه

mohammad.sh

۱۳۹۶/۲/۵
فقط نده اچ تی سی بسازه بقیه چیزاش حله? والا هر روز یه عیب جدید رو میشه