خانهاخبار
لرزشگیر سه محوره شیائومی برای گوشی‌های هوشمند معرفی شد

لرزشگیر سه محوره شیائومی برای گوشی‌های هوشمند معرفی شد

شیائومی از یک لرزشگیر سه محوره جدید با برند Mijia رونمایی کرد که کاربران گوشی‌های هوشمند از آن می‌توانند برای عکاسی استفاده کنند.
۱۳۹۶/۲/۴
image

شیائومی لرزشگیر سه محوره عکاسی برای گوشی‌های هوشمند را معرفی کرد که با برند Mijia در چین عرضه می‏‌شود. این دستگاه از فناوری تثبیت‌کننده سه محوره و عکاسی چند حالته استفاده می‌کند و وزنی برابر با 450 گرم دارد.

فناوری تثبیت‌کننده شیائومی شامل پیچ‌هایی با دقت بالا و سنسور شتاب‌سنج است که هر لحظه موقعیت گوشی‌ را تشخیص می‌دهد. همچنین سه محوره بودن این لرزشگیر سبب می‌شود حالت بالانس گوشی حفظ شود و عکس‌ها بدون لرزش ثبت گردند. عکاسی چند حالته این دستگاه نیز اجازه حرکت‌های افقی، عمودی و چند وجهی گوشی را فراهم می‌کند. امکان حرکت از 9 تا 30 درجه با چرخش 270 درجه‌ای بدون هرگونه اعوجاجی تضمین می‌کند که فیلم‌های آهسته بسیار نرمی بگیرید.

لرزشگیر سه محوره جدید شیائومی از جنس ABS و فایبرگلاس ساخته شده است و ساختار تلسکوپی یکپارچه‌ای دارد. ظرفیت 1050 میلی‌آمپرساعتی این دستگاه امکان عکاسی تا 4 ساعت را در اختیار شما می‌گذارد.

اگرچه ویژگی‌ها و توانایی‌های این لرزشگیر در حد DJI Osmo نیست، قیمت 166 دلاری که روی آن گذاشته شده است کامل معقول به نظر می‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)