خانهاخبار
انتشار اندروید 7 برای موتو جی 4 پلی در ماه خرداد

انتشار اندروید 7 برای موتو جی 4 پلی در ماه خرداد

موتورولا به زودی گوشی‌های سری Moto G4 را به اندروید 7 آپدیت می‌کند. این آپدیت تاکنون برای Moto G4 و Moto G4 Plus در برخی کشورها منتشر شده است.
۱۳۹۶/۲/۳
image

براساس تازه‌ترین اخبار، سری موتو جی 4 گوشی‌های بعدی لنوو هستند که به اندروید 7 آپدیت می‌شوند. موتو جی 4 و جی 4 پلاس اولین گوشی‌ها از این سری بودند که اواخر سال میلادی گذشته به اندروید 7 آپدیت شدند، البته این آپدیت در آن زمان تنها برای کاربران هند عرضه شد.

ماه گذشته موتورولا گوشی موتو جی 4 پلاس را برای آمریکا منتشر کرد. به هر حال هنوز یکی از گوشی‌های سری موتو جی 4 مانده است که به اندروید 7 آپدیت نشده: موتو جی 4 پلی. اکنون به نظر می‌رسد این گوشی آخرین اسمارت فون این خانواده است که به اندروید 7 به‌روز می شود. لنوو اخیرا تایید کرده بود که این گوشی تا پیش از ماه ژوئن آپدیت نوقا را دریافت نخواهد کرد؛ بدین معنی که احتمالا ماه ژوئن موتو جی 4 پلی نیز اندروید 7 را روی خود خواهد دید.

موتو جی 4 پلاس اوت سال گذشته روانه بازار شد و به خاطر جدید بودنش احتمال دارد موتورولا نسخه بعدی اندروید را (همان نسخه ای که فعلا به نام Android O شناخته می شود) نیز برای این گوشی عرضه کند. به هر حال فعلا منتظریم تا اندروید 7 برای موتو جی 4 پلی منتشر شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۲/۳
رام امارات بیش از یک ماه هست اومده از طریق برنامه اودین فلش کن

a.a

۱۳۹۶/۲/۳
با درود بسیار بر مدیر محترم و کلیه همکارانش در سایت gsm می خواستم بپرسم زمان ارائه آپدیت رسمی برای گوشی سامسونگ s6 در ایران کی هست ممون میشم اطلاع رسانی کنید.
باتشکر

محمد

۱۳۹۶/۲/۳
آقا واسه اس ۶ تو ایران کی رسما منتشر میشه؟
من گوشیم روت نیس نمی تونم خودم دانلود کنم نصب کنم
کسی نمیدونه انتشار رسمیش کِیه؟