خانهاخبار
عرضه بازی Call Of Duty: WW2 در سال 2017 تایید شد

عرضه بازی Call Of Duty: WW2 در سال 2017 تایید شد

عرضه بازی Call Of Duty: WWII به صورت رسمی برای اواخر سال جاری میلادی تایید شد.
۱۳۹۶/۲/۳

پس از شایعات متعددی که در روزهای اخیر درباره بازی Call Of Duty: WWII شنیدیم، استودیو سازنده، اسلج‌همر، اعلام کرده که این بازی تا پایان سال 2017 به صورت رسمی عرضه خواهد شد. کمپانی اکتیویژن هم پوستری برای این بازی تدارک دیده و قصد دارد به صورت لایو استریم و در روز چهارشنبه 26 آوریل (6 اردیبهشت) از Call Of Duty: WWII رونمایی به عمل آورد.

این استریم زنده جزئیات بیشتری از بازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد نگاهی کلی به گیم‌پلی آن داشته باشند.

image

اسلج‌همر یکی از سه استودیویی است که در ساخت و توسعه بازی Call Of Duty: WWII مشارکت داشته‌اند که پیش ‌از ‌این هم نقش موثری در ساخت نسخه Advanced Warfare ایفا کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره Call Of Duty: WWII باید تا رونمایی رسمی آن در روز چهارشنبه صبر کنیم. اکتیویژن قبلا این بازی را با عناوینی چون «با کیفیت بالا» و «نوآورانه» خوانده و گفته که «به ریشه‌ها باز خواهد گشت».

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

حمیدرضا

۱۳۹۶/۲/۵
حالا نه این که ما پول گیشه میدیم براشون !!

علی

۱۳۹۶/۲/۴
کالاف متاسفانه بعد از سری MW و BO2 خراب کرد حتی BO3 برای من جذابیتی نداشت! ولی خوب باز AW قابل تحمل تر بود. امیدوارم با بازگشت به همون جنگ جهانی دوم دوباره کالاف اوج بگیره.

رعال مادرید

۱۳۹۶/۲/۳
الان من بازی کالاف۲رو به صورت انلاین بازی میکنم درسته قدیمی هست اما جذابیت خاصی داره میشه دو سه تا بازی نام ببرید مثل کالاف باشه و جنگی ؟

شایان

۱۳۹۶/۲/۳
واقعا

amir

۱۳۹۶/۲/۳
از وقتی ویچر ۳ رو بازی کردم و درگیر ماجراها و گرافیک فوق العادش شدم دیگه این بازیای گیشه ای به چشم نمیاد .. شما اصن بگو کالاف ۲۰۲۰ !