خانهاخبار
شیائومی Mi MIX 2 با سخت افزار به روز شده عرضه خواهد شد

شیائومی Mi MIX 2 با سخت افزار به روز شده عرضه خواهد شد

یکی از جذاب‌ترین محصولاتی که سال گذشته معرفی شد، گوشی هوشمند شیائومی می میکس با صفحه نمایش بدون حاشیه بود. پس از گذشت مدتی، به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد نسل جدید این گوشی را با سخت افزار جدیدتر از جمله رم ۸ گیگابایتی معرفی نماید.
۱۳۹۶/۲/۱

سال گذشته شیائومی از گوشی هوشمند می میکس رونمایی کرد، تلفنی با صفحه نمایش بدون حاشیه که تحسین بسیاری از منتقدان و کاربران دنیای فناوری را برانگیخت. اما علاوه بر خود گوشی، ریسک پذیری شرکت نوپای چینی هم جای تحسین داشت. از مدت‌ها پیش شرکت‌های مختلف به فکر تولید گوشی هوشمند با حاشیه‌های بسیار کم بودند اما هیچ‌ یک جرات نداشتند رویای خود را به واقعیت تبدیل کنند.

اخیرا شایعاتی درباره می میکس ۲ منتشر شده است که از حاشیه‌های باریک‌تر از نسل قبل حکایت دارند. اما حالا GearBest احتمال می‌دهد که این گوشی به رم ۸ گیگابایتی مجهز است.

image

البته این اطلاعات هنوز تایید نشده است اما اعلام شده علاوه بر رم ۸ گیگابایتی، این گوشی به چیپ اسنپ دراگون ۸۳۵ و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۴۰ مجهز است. این گوشی در سه نسخه ارزان قیمت‌تر با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم، نسخه‌ای با قیمت متوسط با ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۶ گیگابایت رم و نسخه گران قیمت‌تر با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم دارد.

صفحه نمایش ۶.۴ اینچی می میکس ۲ از نوع AMOLED و با رزولوشن QHD است، دوربین اصلی آن ۱۹ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسل است. سیستم عامل مورد استفاده اندروید نوقا ۷.۱ است که به رابط کاربری MIUI 9 شیائومی مجهز شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مانی

۱۳۹۶/۲/۲
ما همه دنبال اپلو اچ تی سی و سامسونگیم و ببینیم کدوم بدون مشکلتر هستن، بعد یه شرکت نوپای چینی میاد تمام رویاها و رندهای بِرندهای معتربو جمع میکنه به حداکثر کانفیگ در بهترین شکل وکیفیت، نصف قیمت غولهای تولید میکنه
جداً باید در دیدگاه‌هامون باز بینی بشه

مانی

۱۳۹۶/۲/۲
اگر پولش وداشته باشیو دنبال قیمت جهانی نباشی، انحصاراً 2تاشرکت دارن با قیمت 2900

عارف

۱۳۹۶/۲/۱
همون mi mix نسل اول هم بسیار کم یاب هست این فکر کنم دو سه سال دیگه موجود بشه توی بازار ایران

Elite

۱۳۹۶/۲/۱
خیلی توپه.به این میگن موبایل