خانهاخبار
اپل اپلیکیشن‌ iMovie و چندین برنامه دیگر را برای مک و آی او اس رایگان کرد

اپل اپلیکیشن‌ iMovie و چندین برنامه دیگر را برای مک و آی او اس رایگان کرد

کمپانی اپل در جدیدترین اقدام خود، اپلیکیشن‌ .iMovie و چندین اپلیکیشن دیگر را از جمله Pages, Numbers و Keynote را برای تمام کاربران در مک و آی او اس رایگان اعلام کرد.
۱۳۹۶/۱/۳۰

 یکی از ایراداتی که منتقدان کمپانی اپل همیشه روی آن مانور می‌دهند، رایگان نبودن بسیاری از اپلیکیشن‌های سیستم‌عامل iOS در مقایسه با اندروید است. اما کمپانی اپل در جدیدترین اقدام خود، اپلیکیشن iMovie و چندین اپلیکیشن دیگر را رایگان اعلام کرده است.

image

از جمله اپلیکیشن‌هایی که رایگان شده‌اند می‌توان به Pages، Numbers، Keynote و GarageBand اشاره کرد. البته این اپلیکیشن‌ها برای کسانی رایگان خواهند بود که از آگوست سال 2013، دستگاه‌های مک و یا ios خود را خریداری کرده‌اند. بنابراین اگر پیش از این به خاطر رایگان نبودن اپلیکیشن‌های نام برده شده، از اپ‌های جایگزین استفاده می‌کردید، از این پس می‌توانید با خیال راحت این اپلیکیشن‌ها را از اپ استور دانلود کنید.

Pages، Numbers، و Keynote برای یادداشت برداری و ارائه محتوا مورد استفاده قرار می‌گیرند و قیمت هرکدام از آنها حدود 20 دلار است. اپلیکیشن GarageBand نیز برای ساخت موسیقی کاربرد دارد.

اما اپلیکیشن iMovie از جمله اپلیکیشن‌های پرطرفدار سیستم‌عامل‌های مک و iOS است و با دارا بودن محیطی ساده و روان، امکان ویرایش ویدئوها را فراهم می‌کند. به واسطه این اپلیکیشن می‌توانید هرگونه تغییر دلخواه را روی فیلم‌ها و کلیپ‌های خود اجرا کنید. بسیاری از استودیوهای بزرگ فیلم‌سازی هالیوودی نیز برای ویرایش فیلم‌های خود از اپلیکیشن iMovie استفاده می‌کنند.

از جمله قابلیت‌های بسیار خوب iMovie این است که می‌تواند بصورت همزمان از چندین دستگاه پشتیبانی کند. به این معنی که اگر برای مثال، ویدئوهای خود را توسط اپ iMovie در آیفون خود ویرایش کرده‌اید، می‌توانید در آیپد و یا مک نیز امکان ادامه این ویرایش را داشته باشید.

نظر شما در مورد رایگان شدن این اپلیکیشن‌ها چیست؟ آیا به سراغ استفاده از آنها خواهید رفت؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)