خانهاخبار
تصاویر جدیدی از (Galaxy J5 (2017 فاش شد

تصاویر جدیدی از (Galaxy J5 (2017 فاش شد

سامسونگ در حال کار روی مدل 2017 گلکسی جی 5 است که قطعا مشتریان همچون مدل‌های قبل از آن استقبال خواهند کرد. در ادامه مطلب می‌توانید تصاویر جدید فاش‌شده از این گوشی را مشاهده کنید.
۱۳۹۶/۱/۳۰

Galaxy J5 یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سری J سامسونگ است که طرفداران زیادی در کشور ما دارد. در ماه‌های گذشته اطلاعاتی از مدل 2017 این گوشی منتشر شد که نشان می‌دهد زمان رونمایی از آن نزدیک است.

پس از انتشار خبر دریافت گواهینامه Wi-Fi و افشای نتایج بنچمارک Galaxy J5 (2017) حالا تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شده است که طراحی نهایی آن را به ما نشان می‌دهد.

انتظار داریم مدل 2017 گلکسی جی 5 نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720p، پردازنده 8 هسته‌ای اگزینوس 8770، دوربین 12 مگاپیکسلی، 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد و به صورت پیش‌فرض از اندروید 7 استفاده کند.

متاسفانه هنوز خبر دقیقی درمورد قیمت و تاریخ عرضه این گوشی در دست نیست. از آنجا که سامسونگ فعلا درگیر عرضه گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس است بعید به نظر می‌رسد تا یک ماه دیگر این گوشی را در بازارهای جهانی ببینیم.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

امین

۱۳۹۶/۱/۳۱
مجید دلبندم اون کاریکاتورِ،نه کالیکاتور

سعید

۱۳۹۶/۱/۳۱
فاز ؟خخخخ منظورت همون فاز بچگی و خردسالیته که چند ماهه توش گیر کردی؟؟هنگ تی سی فن ها همه شون نهایت بچه ۱۰ ساله هستن

سعید

۱۳۹۶/۱/۳۱
مثل همیشه زیبا و با کیفیت بهتون قول میدم همین یک گوشی از تمام گوشی های هنگ تی سی رو هم بیشتر فروش خواهد داشت

سعید

۱۳۹۶/۱/۳۱
بچه جان تو چی از گوشی میفهمی که این دومین بارت باشه.شک نکن همین از تمام محصولات هنگ تی سی با هم بیشتر میفروشه و با کیفیت تره

مانی

۱۳۹۶/۱/۳۱
خداییش شبیه کالیکاتوره، سامهنگی های چیزی نگید فازمون خراب میشه :))