خانهاخبار
ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ با پوشش طلای ۲۴ عیار

ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ با پوشش طلای ۲۴ عیار

نمونه‌ای از ساعت هوشمند گیر اس 3 سامسونگ با روکش طلای ۲۴ عیار در وب‌سایت آمازون به‌فروش می‌رسد که علیرغم ظاهری جذاب، قیمتی وسوسه‌کننده دارد.
۱۳۹۶/۱/۲۹

اگر Gear S3 Classic به اندازه کافی برای شما جذاب نیست، حالا این امکان فراهم شده که نسخه طلایی آن را سفارش دهید. گیر اس ۳ طلایی را خود سامسونگ نمی‌فروشد و شرکت‌های متفرقه آن را در آمازون به‌فروش می‌رسانند.

بدنه این ساعت با طلای ۲۴ عیار پوشانده شده و ظاهر بسیار جذاب و دلربایی پیدا کرده است. خوشبختانه قیمت آن غیرمنطقی و دور از انتظار نیست و تنها با پرداخت ۶۰۰ دلار می‌توانید صاحب آن شوید. از نظر مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، این ساعت با نمونه معمولی آن که سامسونگ به‌فروش می‌رساند تفاوتی ندارد.

اگر به یاد داشته باشید اپل مدل طلایی اپل واچ را در بازه قیمتی ۱۰ تا ۱۷ هزار دلار عرضه می‌کرد که نتوانست در بازار ساعت‌های لوکس جایگاهی پیدا کند. اپل اعتراف کرد که اپل واچ طلایی‌اش از مدل‌های لوکس برند رولکس شکست خورده و اپل واچ سرامیکی را در سری ادیشن با اپل واچ طلایی جایگزین کرد. 

دیگر شرکت‌های تولیدکننده ساعت هوشمند نیز تاکنون ریسک رقابت با ساعت‌های لوکس و گران‌قیمت را نپذیرفته‌اند و به‌نظر می‌رسد در آینده نیز شاهد این اتفاق نباشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)