خانهاخبار
نتایج بنچمارک گوشی ناشناخته اندی رابین فاش شد

نتایج بنچمارک گوشی ناشناخته اندی رابین فاش شد

در ادامه اطلاعات و شایعاتی که از گوشی اندی رابین موسوم به Essential phone فاش شده نتایج بنچمارک آن به بیرون درز کرده است که در ادامه مطلب می‌توانید جزئیاتش را مشاهده کنید.
۱۳۹۶/۱/۲۹

اندی رابین پس از ترک گوگل به سراغ تولید یک گوشی رده‌بالا رفته که گفته می‎شود هم‌رده آیفون اپل و پیکسل گوگل است. چندی پیش تصویری از این گوشی ناشناخته منتشر شد که به حاشیه باریک نمایشگر آن اشاره داشت. اکنون نتایج بنچمارک GFXBench آن به بیرون درز کرده است که اطلاعات بیشتری در اختیار ما می‌گذارد.

این گوشی، که با اسم رمز FIH-PM1 شناخته می‏‌شود، نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1312 خواهد داشت. برای آن پردازنده اسنپ‌دراگون 835 انتخاب شده است که 8 هسته 2.2 گیگاهرتزی دارد. همچنین 4 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی در این محصول گنجانده شده است.

بر اساس اطلاعات GFXBench دوربین اصلی گوشی اندی رابین 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل کیفیت خواهد داشت. همچنین این دستگاه از اندروید 7 بهره می‌برد و به ویژگی‌ای مشابه 3D Touch اپل مجهز است.

این طور که معلوم است FIH-PM1 را شرکت فاکسکان می‎سازد و اواسط سال جاری به بازار خواهد آمد، ولی هنوز از قیمت نهایی آن خبر نداریم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

aria

۱۳۹۶/۱/۲۹
دوربین عقبش چرا hrd و auto focus نداره؟؟