خانهاخبار
اپل شاید مجبور به حذف Touch ID از آیفون 8 شود

اپل شاید مجبور به حذف Touch ID از آیفون 8 شود

یکی از تحلیل‌گران به نام Andy Hargreaves معتقد است که شاید اپل مجبور شود تاچ آیدی را از iPhone 8 حذف کند و به همین دلیل احتمالا شاهد تاخیر در معرفی این محصول خواهیم بود.
۱۳۹۶/۱/۲۹

ظاهرا تولید آيفون 8 برای اپل دردسرساز شده است و احتمالا اهالی کوپرتینو مجبور شوند تاچ آیدی را از محصول بعدی خود حذف کنند. بر اساس شایعاتی که تا به حال نقل شده است، طراحان اپل قصد دارند سنسور اثر انگشت آیفون نسل بعد را به داخل صفحه نمایش این دیوایس انتقال دهند و همین موضوع باعث شده با چالش های زیادی روبرو شوند و احتمال دارد که تاریخ معرفی این محصول نیز با تعویق مواجه شود.

مطمئنا مهندسان اپل تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهند بست. اگر موفق به انجام چنین کاری شوند، پیش‌بینی می‌شود که همین اتفاق برای دکمه‌های افزایش و کاهش صدا نیز رخ دهد. اما اگر طراحان و متخصصان کوپرتینویی نتوانند این پروژه را به سرانجام برسانند، احتمالا باید انتظار حذف تاچ آیدی از آیفون نسل بعد را داشته باشیم.

image

آقای Hargreaves معتقد است که اپل هنوز سفارشات صفحه نمایش مجهز به تاچ آیدی را نداده و این بدین معنی است که روند اشاره‌شده هنوز به نتیجه نرسیده.

خبر به تعویق افتادن معرفی آیفون را اولین بار نیست که می‌شنویم. پیش‌تر نیز در رسانه‌ها مطرح شده بود که همگام‌سازی سنسور تاچ آیدی با صفحه نمایش و ترکیب آنها با یکدیگر باعث ایجاد تاخیر در معرفی آیفون نسل بعد می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۱/۲۹
خبرو خوندی وحرفهام بهت ثابت شد ؟بیشتر قطعات ایفون ساخت چینه و مابقی ساخت سامسونگ و کره.حالا هی بگو آمریکاییه خخخخخ

majestic1374

۱۳۹۶/۱/۲۹
دقيقا

amir1975

۱۳۹۶/۱/۲۹
از انواع شایعات دروغین و کثیف اپل برای عزیز کردن محصول و بالا بردن فروش.

محمد

۱۳۹۶/۱/۲۹
من خودم به سامسونگ علاقه دارم اما اگه اپلیها بتونن تاچ ایدی را به داخل صفحه نمایش ببرند کار بزرگی انجام دادند البته سابقه این شرکت نشون داده که از پس هر کار برمیاد من خودم اگه ایفون ۸ اینجوری باشه برای اولین بار میرم سمت ایفون

italodance

۱۳۹۶/۱/۲۹
انقلاب یعنی اپل
ایفون یعنی انقلاب
فقط اپل می ماند چون انقلابش مانده است.