خانهاخبار
مدل طراحی آیفون 5.8 اینچی اپل مشخص شد

مدل طراحی آیفون 5.8 اینچی اپل مشخص شد

تصویر جدیدی که در وبسایت iFanr قرار گرفته سبک طراحی آیفون نسل بعد اپل را به همگان نشان می‌دهد. این طرح بر اساس بلوپرینت‌هایی رسم شده که چند وقت اخیر در رسانه‌های مختلف منتشر شده است.
۱۳۹۶/۱/۲۹

تصویر طرح ابتدایی آیفون 5.8 اینچی اپل با نمایشگر تمام صفحه، که حدودا ۴ میلیمتر از لبه‌های دستگاه فاصله دارد، امروز در رسانه‌ها منتشر شد. در قسمت بالایی صفحه نمایش این تلفن هوشمند اسپیکر، دوربین دوگانه جلو، سنسور اینفرارد و سنسور مجاورت را مشاهده می‌کنید که، طبق شایعات، زیر صفحه نمایش پنهان خواهند شد.

image

در هر صورت، آیفون نسل بعد با ابعاد ۶۷.۵۴ × ۱۳۷.۵۴ میلیمتر به تولید خواهد رسید. دوربین دوگانه پشت دیوایس نیز، بر خلاف نسل قبل، به حالت عمودی قرار خواهد گرفت. فلاش دوربین در بین آنها جای می‌گیرد و این بدین دلیل است که هر دو دوربین به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده‌اند و بر همین اساس، باید فضایی بین آنها قرار گیرد.

iFanr همچنین پیش‌بینی می‌کند که اپل با شرکت Energous برای تکنولوژی شارژ سریع دیوایس همکاری کند. آیفون نسل بعد از بدنه شیشه‌ای در هر دو طرف بهره‌مند خواهد بود که فاصله میان آنها با فلز پوشانده شده و دلیل استفاده از بدنه شیشه‌ای نیز استفاده از تکنولوژی شارژ سریع عنوان شده است.

این وبسایت بر اساس طرح اشاره‌شده و شایعاتی که تا به حال مطرح شده، اقدام به تولید تصاویر مفهومی از این دیوایس کرده که آنها را مشاهده می‌کنیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

Omid

۱۳۹۶/۱/۲۹
دوست عزیز بیایم به جای حاشیه های آیفون8 کمی به فکر حاشیه نشینان شهر باشیم.ثوابم داره

سعید

۱۳۹۶/۱/۲۹
Italo خبر جدیدو بخون پشت آیفون ها که با افتخاد زده ساخت چین بیشتر قطعاتش که ساخت چینه و قطعات مهمش هم ساخت کره و سامسونگ
Yh اونی که مرده و داره دست و پا میزنه هنگ تی سیه و با سیلی و کمک هم ویگه نمیتونه سرپا وایسته و بزودی منحل میشه

سعید

۱۳۹۶/۱/۲۹
ممد جان اپل کلا کارش کپیه منتظر ببینه بقیه چی میزنن سریع اون رو کپی میکنه

ممد

۱۳۹۶/۱/۲۹
اتفاقا برندهایی مثل اپل ، خیلی زودتر از سامسونگ به این تکنولوژی ها دست پیدا میکنه ! فقط صبر میکنه تا ببینه ایا سامسونگ بعد استفاده از این تکنولوژی به جایی میرسه یا نه که اونا هم استفاده کنن ...
تاچ ای دی هم که الان تو گوشی ها وجود داره زمانی در گوشی های اپل و htc استفاده شد که سامسونگ پلاستیک داشت بنجل تولید میکرد .

محمد

۱۳۹۶/۱/۲۹
فعلا yh اونی که بوی حلواش بلند شده و در حال موته شرکت اچ تی سیه سامسونگ که در حال اقتداره کامله و میلیونها دلار به جیب میزنه