خانهاخبار
عکس جدید می 6 فاش شد؛ دوربین دوگانه در پرچمدار شیائومی

عکس جدید می 6 فاش شد؛ دوربین دوگانه در پرچمدار شیائومی

شیائومی 30 فروردین از پرچمدار جدیدش، Mi 6، رونمایی می‌کند؛ پرچمداری که رم 6 گیگابایتی دارد و از دوربین دوگانه بهره می‌برد.
۱۳۹۶/۱/۲۸
image

شیائومی می 6 قرار است 19 آوریل رونمایی شود و این روزها بازار شایعات در مورد این گوشی داغ است. اکنون عکس بدنه پشتی این محصول لو رفته است؛ عکسی که در آن دوربین دوگانه گوشی به‌خوبی نمایان است. از عکس پشت دستگاه مشخص است که گوشه‌ها خمیده هستند و از برق زدن آن می‌توان فهمید که جنس آن احتمالا سرامیکی است.

عکس‌های فاش‌شده از می 6 شیائومی نشان می‌دهد که لبه‌های چپ و راست بالا و پایین این گوشی طراحی خمیده دارد. شایعات خبر می‌دهد نسل جدید پرچمدار شیائومی گواهینامه IP67 یا IP68 دارد و در مقابل نفوذ آب و گردوخاک مقاوم است. همچنین احتمال می‌رود این گوشی جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز نداشته باشد. در بخش پایینی گوشی اسپیکرها جای گرفته‌اند که با پورت USB-C از هم جدا می‌شوند.

در خبرها تایید شده است که تراشه به‌کاررفته در Mi 6 اسنپدراگون 835 کوالکام است. انتظار می‌رود پرچمدار شیائومی سه ویژگی ارتقایافته نسبت به نسل قبلی داشته باشد: دوربین دوگانه اصلی در پشت گوشی، رم 6 گیگابایتی و ویژگی سومی که هنوز فاش نشده است و در دو روز آینده باید در موردش بیشتر بشنویم.

گفته می‌شود پرچمدار شیائومی در دو اندازه مختلف عرضه می‌شود. می 6 نمایشگر 5.15 اینچی از نوع فول اچ‌دی دارد از باتری 3200 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. نسخه دیگر یعنی می 6 پلاس نمایشگر 5.7 اینچی فول اچ‌دی دارد و باتری‌اش 4500 میلی‌آمپری است. می 6 احتمالا با قیمتی حدود 290 دلار و می 6 پلاس با قیمتی حدود 435 دلار روانه بازار می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mohammad.sh

۱۳۹۶/۱/۲۸
یدونه باشه از نظر قدرت و قیمت

جهانی رو به زوال

۱۳۹۶/۱/۲۸
آدم احساس میکنه به این شرکت گفته شده پیمانکاری گوشی های تلفن همراه با تو با حداقل هزینه خودت یکاریش بکن دمت گرم!؟