خانهاخبار
پیش‌بینی استیو وزنیاک از آینده اپل، گوگل و فیس‌بوک در سال 2075

پیش‌بینی استیو وزنیاک از آینده اپل، گوگل و فیس‌بوک در سال 2075

کنفرانس Silicon Valley Comic Con از 21 تا 23 آوریل در سن خوزه برگزار خواهد شد. استیو وزنیاک، یکی از پایه‌گذاران این همایش، پیش‌بینی کرده است شرکت‌های اپل، گوگل و فیسبوک تا سال 2075 بزرگ‌تر شوند.
۱۳۹۶/۱/۲۸
image

آخر این هفته همایش Silicon Valley Comic Con با موضوع «آینده بشریت: در سال 2075 کجا خواهیم بود؟» برگزار می‌شود. استیو وزنیاک، یکی از بنیان‌گذاران اپل، از پایه‌گذاران این کنفرانس سه‌روزه است که نخستین دوره آن سال گذشته برگزار شد. وزنیاک در مصاحبه‌ای با USA Today گفت انتظار دارد کمپانی‌هایی نظیر اپل، گوگل و فیسبوک در 58 سال باقی‌مانده تا سال 2075 بزرگ‌تر و محبوب‌تر شوند.

وزنیاک پیش‌بینی کرده است تا سال 2075 شهرهای جدیدی در بیابان‌های کنونی ایجاد خواهد شد. طبق پیش‌بینی او، تا آن زمان مشکل مسکن مرتفع می‌شود و رفت‌وآمد مردم متحول خواهد شد. هوش مصنوعی همه‌جا حضور خواهد داشت و مردم بدون مراجعه به پزشک، از بیماری‌شان مطلع می‌شوند و نسخه دریافت می‌کنند. وزنیاک مریخ را مکان تشکیل صنایع بزرگ می‌داند و معتقد است ایالات متحده این سیاره را برای سکونت انسان آماده خواهد کرد. به گفته وی احتمال اینکه کسی بتواند با آیفون با موجودات فضایی سیاره دیگر صحبت کند چندان بالا نیست.

وزنیاک گفت: «اپل همچون آی‌بی‌ام (تاسیس‌شده در سال 1911) مدت زیادی به حیات ادامه خواهد داد. به درآمد اپل نگاه کنید (246.1 میلیارد دلار در پایان آخرین فصلی مالی این شرکت). این شرکت می‌تواند روی هر چیزی سرمایه‌گذاری کند. احمقانه است که این شرکت در سال 2075 وجود نداشته باشد. این موضوع در مورد گوگل و فیسبوک نیز صادق است.»

75000 تا 100000 نفر در رویداد کامیک کان شرکت می‌کنند؛ کنفرانسی که از 21 تا 23 آوریل برگزار می‌شود. این کنفرانس مهمان‌های ویژه‌ای چون ویلیام شتنر و جان کیوزک (بازیگر) و باز آلدرین (فضانورد) دارد. «سیلیکون ولی کامیک کان» در مرکز همایش سن خوزه برگزار خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مرتضی

۱۳۹۶/۱/۲۸
مگه دنبال جنگ می گردی پسر !!! گلگسی بدیم بعد منجر میشه فک میکنن قصد جنگیدن داریم

محمد

۱۳۹۶/۱/۲۸
اینها یه جور شو تلوزیونیه فقط از اینده خداوند سبحان خبر داره و بس

محمد

۱۳۹۶/۱/۲۸
این حدس و گمانهای ابکی را برای خودت نگه دار نه به جاش یو اولترا کپی شده پولکی را به فضایها پیشکش میکنند در مورد ورشکست شدنم هم فعلا که شرکت محبوبت که تو منجلاب غوطه وره

محمد

۱۳۹۶/۱/۲۸
محض اطلاعت میگم خیلی قطعات اپل رو سامسونگ میزنه که در این صورت اگه سامسونگ نباشه حداقلش اینه که کیفیت اپل از بین میره

مسلم

۱۳۹۶/۱/۲۸
اینها برای فروش بیشتر دست به هر تبلیغی میزنند
متاسفانه روند تولید علوم جدید کند شده و چندین دهه درحال تکامل علوم قبلی هستند