خانهاخبار
نیسان GT-R مدل 2017 ؛ آماده برای پیست

نیسان GT-R مدل 2017 ؛ آماده برای پیست

نیویورک 2017: نیسان با ویژگی‌های استاندارد GT-R و ترکیب آن با امکانات متعدد GT-R Nismo نسخه جدیدی از این گودزیلای ژاپنی را ساخت!
۱۳۹۶/۱/۲۷

دسامبر 2017 مصادف با 10 سالگی محبوب‌ترین سوپراسپرت ژاپنی است. نیسان GT-R، که همه او را با لقب گودزیلا می‌شناسند، با اینکه به لحاظ فنی با رقبای اروپایی‌اش برابری می‌کند ولی به لطف قیمت کمترش همچنان از پرفروش‌ترین سوپراسپرت‌های جهان است. برای مدل 2017 این خودرو، نیسان نسخه‌ جدیدی از آن را در نمایشگاه نیویورک معرفی کرده است: GT-R Track Edition

GT-R تاقبل از عرضه نسخه ترک ادیشن تنها در دو مدل تحویل مشتریان می‌شد؛ یکی نسخه استاندارد 565 اسبی 112 هزار دلاری و دیگری نیز نسخه 600 اسبی GT-R Nismo که با ده‌ها ویژگی کوچک و بزرگ با قیمت 177 هزار دلار فروخته می‌شود. ترک ادیشن نیز برای پرکردن فاصله خالی میان این‌دو مدل ساخته شده و در واقع همان نسخه Nismo است ولی با تجهیزات کمتر. 

گلگیرهای جلو، رینگ‌های 20 اینچی فورج، باله فیبرکربنی عقب و سیستم تعلیق ترک ادیشن همگی از نسخه Nismo قرض گرفته شده‌اند. قسمت جلویی خودرو به ویژه در سپر جلو اندکی تغییر کرده است تا هوای بیشتری به پیشرانه تویین توربوی آن برسد. انجین 3.8 لیتری V8 این خودرو دست نخورده باقیمانده است که یعنی همان 565 اسب‌بخار قدرت و 633 نیوتن‌متر گشتاور را با گیربکس 6 سرعته دوکلاچه در اختیار هر چهارچرخ GT-R قرار می‌دهد. قیمت پایه‌ای GT-R ترک ادیشن حدود 129600 دلار اعلام شده و جالب است که هیچ آپشنی برای آن قابل سفارش نیست.

 

image

در کانال‌های اینستاگرام و تلگرام ما خبرهایی هست که شما از آنها بی‌خبرید!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

احسان نیک

۱۳۹۶/۱/۲۸
از کی تا حالا هیوولا سرعت میگیره?

مهدی

۱۳۹۶/۱/۲۸
این ماشین 6 سیلندر هستش نه 8 سیلندر

Ali

۱۳۹۶/۱/۲۸
خدایا بعد از سلامتی نصیب همه بکن :D

محمد

۱۳۹۶/۱/۲۸
گودزیلا عاشقشم یه سوپر اسپرت همه چی تموم .

پیمان

۱۳۹۶/۱/۲۷
لینک فروشش هم بی زحمت بذارید قصد خرید آنلاین دارم..تشکر