خانهاخبار
کانسپت‌های جدید Nokia 9 منتشر شد

کانسپت‌های جدید Nokia 9 منتشر شد

به تازگی کانسپت‌های جدیدی از گوشی نوکیا 9 منتشر شده است که به طراحی بسیار زیبای این گوشی اشاره دارند.
۱۳۹۶/۱/۲۷

بعد از بازگشت نوکیا به بازار گوشی‌های هوشمند، این کمپانی تا به امروز چند محصول را روانه بازار کرده است. اما «نوکیا 9» جدیدترین محصول کمپانی نوکیاست که قرار است بزودی روانه بازار شود. به تازگی کانسپت‌هایی از این گوشی منتشر شده است که به طراحی بسیار زیبای آن اشاره دارند.

براساس گفته‌های طراح این کانپست‌ها، نوکیا 9 از یک نمایشگر 5.5 اینچی و با نسبت 2:1 بهره خواهد برد و همچنین یک جفت بلندگو نیز در پنل جلویی دستگاه قرار خواهد گرفت. حاشیه‌های دستگاه از تمامی جهات نیز بسیار باریک طراحی شده‌اند.

از دیگر مشخصات نوکیا 9 که در این کانسپت‌ها آمده است می‌توان به سیستم‌عامل اندروید O و دوربین دوگانه در پشت اشاره کرد. اما نکته‌ای که در این کانسپت‌ها بسیار جلب توجه می‌کند، طراحی بسیار چشم‌نواز و زیبای نوکیا 9 است. اگر واقعا گوشی نوکیا 9 چنین طراحی چشم‌نوازی داشته باشد، بعید نیست که به فروش بالایی نیز دست پیدا کند.

شرکت HMD که حق امتیاز تولید گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا را در اختیار دارد، هنوز در مورد مشخصات نوکیا 9 هیچ‌گونه خبر رسمی را منتشر نکرده است؛ اما شایعات زیادی در مورد گوشی پرچمدار نوکیا به گوش می‌رسد که از جمله آنها می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 835، لنزهای زایس، سیستم صوتی 360 درجه و مقاومت در برابر آب و مایعات اشاره کرد.

نظر شما در مورد نوکیا 9 چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند با غول‌هایی مانند گلکسی اس 8 و آیفون 8 رقابت کند؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (52 نظر)

sara

۱۳۹۶/۷/۹
oon ghablan bood bahse ma baraye zamane hale

AMIR MOHAMMAD

۱۳۹۶/۲/۲۱
همکاری سامسونگ با ارتش امریکا.نوت 7 سامسونگ به جای TNTبه ارتش امریکا فروخته شد طبق بررسی ها این گوشی حتی از TNTهم بهتر کار کرده و ارتش امریکا منتظر نوت8 تابا قدرت انفجار بیشتری وارد بازار بشه.به افتخار قوی ترین بمب ساز جهان سام بوووووومببب.

AMIR MOHAMMAD

۱۳۹۶/۲/۱۷
اخ اخ اخ اگه نوکیا همین باشه سامسونگ باید بره گوشی اسباب بازی بزنه.چیه این گوشی پلاستیکی ها.تو حوضی که ماهی نباشه قورباغه سپهسالاره.تا نوکیا نبود سامسونگ الکی بزرگ شد.از قدیم بهترین گوشی ها مال نوکیا بوده

AMIR MOHAMMAD

۱۳۹۶/۲/۱۶
سلام کسی نمی دونه نوکیا9 دقیا کی وارد بازار میشه.یا نوکیا8

amir

۱۳۹۶/۲/۱۳
سلام بر همگی من معتقدم که باید از مدل گوشی طرفداری کرد نه از کمپانی ها هر کمپانی ممکنه گوشی تولید کنه که از سایر گوشی های برند دیگه بهتر باشه تاوقتی نوکیا 9 رونمایی نشده بود s8بهترین بود ولی اگر نوکیا همین قیافه و سخت افزار و بزنه میترکونه.