خانهاخبار
شیائومی می 6؛ دوربین دوگانه و لبه‌هایی خمیده

شیائومی می 6؛ دوربین دوگانه و لبه‌هایی خمیده

شیائومی تا چند روز دیگر از نسل جدید پرچمدارش، Xiaomi Mi 6، رونمایی می‌کند؛ پرچمداری که لبه‌های خمیده در چهار گوشه دارد و احتمالا از دوربین دوگانه اصلی بهره می‌برد.
۱۳۹۶/۱/۲۶
image

هرچه به کنفرانس خبری 19 آوریل شیائومی در چین نزدیک‌تر می‌شویم، این شرکت برای گوشی هوشمندش، می 6، تیزرهای رسمی بیشتری منتشر می‌کند. در چنین شرایطی خبرهای غیررسمی زیادی نیز منتشر می‌شود.

رندرهای منتشرشده در ادامه عکس‌های منتشرشده قبلی از می 6 است و حالا باز هم دوربین دوگانه این گوشی به چشم می‌خورد. ویدئوی جدید شیائومی نیز طراحی خمیده در گوشه‌های می 6 را تایید می‌کند. این در حالی است که در تیزر قبلی به دوربین دوگانه در پشت گوشی نیز اشاره شده بود.

image

پیش‌تر خبرهایی از تست Geekbench روی می 6 شایئومی شنیده بودیم، اما فعلا نمی‌توان به این دست اخبار اعتماد کرد و احتمال دارد بسیاری از آنها واقعی نباشند.

کمتر از 5 روز دیگر شاهد معرفی Xiaomi Mi 6 خواهیم بود و به‌زودی اطلاعات دقیقی از نسل جدید پرچمدار شیائومی به دست خواهیم آورد. تاکنون شیائومی در تیزرهایش چیزهای زیادی در مورد گوشی فاش نکرده و احتمالا در تیزرهای بعدی در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از گوشی به دست می‌آوریم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

reza

۱۳۹۶/۱/۲۶
این که خمیده نیست البته اصطلاح خاصی برای این نوع صفحه در فارسی نداریم طوری که من فهمیدم می 6 صفحه اش مثل نوت 4 هست

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱/۲۶
یه لبهء خمیده سامسونگ زد دیگه حالا همه میخوان خمیده باشن، صد لعنت دما دم به این جماعت تقلید کار