خانهاخبار
پیش فروش گوشی‌های گلکسی S8 و +S8 در ایران

پیش فروش گوشی‌های گلکسی S8 و +S8 در ایران

سامسونگ الکترونیکس از روز 24 فروردین پرچمداران جدید خود یعنی گوشی‌های گلکسی S8 و +S8 را در فروشگاه‌های آنلاین مایکروتل‌پلاس، سامتل، هماهنگ و دیجی‌کالا پیش فروش می‌کند. این گوشی‌ها در بسته‌های خاص با پشتیبانی ویژه و در مدت محدود برای پیش فروش در بازار عرضه می‌شوند.
۱۳۹۶/۱/۲۴

سامسونگ‌ بسته‌های خاص پیش فروش گلکسی S8 و S8+ را در چهار فروشگاه آنلاین عرضه می‌کند. هر بسته شامل یک گوشی گلکسی S8 یا گلکسی S8+ (بنا بر انتخاب کاربر)، یک شارژر بی‌سیم، کاور شفاف، محافظ صفحه اصلی گوشی گلکسی S8 یا S8+ ، یک عدد کابل USB Type-C اضافه برای راحتی شارژ گوشی در هر زمان و مکان خواهد بود. همچنین به تعدادی از خریداران این گوشی ها به قید قرعه Samsung DeX هدیه داده می شود.

علاوه بر تمامی گزینه‌های گفته شده، سامسونگ موبایل ایران به یک نفر از میان مشتریان که گوشی S8 و یا S8+ را پیش خرید کرده اند و شایستگی خود را اثبات رسانده باشند، شانس تاریخی‌ حمل مشعل المپیک زمستانی در کشور کره جنوبی در سال ۲۰۱۸ را می دهد. افتخار بزرگی که ممکن است فقط یکبار در طول زندگی‌ بدست بیاید.

خریداران کافی‌است به وبسایت www.samsung.com/iran/otr2018 مراجعه کرده و دلیل شایستگی خود را برای حمل مشعل به اشتراک بگذارند. در انتها از بین ۱۰ نفر برتر، ۱ نفر به قید قرعه انتخاب می‌شود.

گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی S8+ طراحی منحصربه فردی دارند. بیش از ۸۳ درصد از پنل جلوی این گوشی‌ها را صفحه‌نمایش تشکیل می‌دهد و این به معنی قرار گرفتن یک صفحه نمایش بزرگتر روی بدنه‌ای با ابعاد نزدیک به گوشی‌های گلکسی S7 و S7 Edge است. طراحی ارگونومیک در کنار خمیدگی پنل جلو و پشتی گوشی، قرار گرفتن آن در دست کاربر را بسیار راحت‌تر می‌کند، حتی خوش‌دست‌تر و راحت‌تر از گوشی‌های گلکسی S7 و S7 Edge سامسونگ که در کنگره جهانی موبایل MWC 2016 به عنوان بهترین گوشی سال انتخاب شدند.

دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی در گوشی‌های گلکسی S8 و S8+ مجهز به همان ترکیب موفق با دهانه دیافراگم (آپرچر) f1.7 و فناوری منحصربه‌فرد سامسونگ یعنی دوآل پیکسل (Dual Pixel) است. البته فناوری پردازش تصویر این دوربین به طور محسوسی ارتقا پیدا کرده تا در هر شرایطی حتی در محیط‌های تاریک و کم‌نور با کیفیت‌ترین عکس‌ها را تحویل دهد.

سامسونگ با توجه به نیازها و حساسیت‌های مشتریان خود، امنیت و حفاظت از اطلاعات شخصی کاربرانش را وارد مرحله جدیدی کرده است. با استفاده از اسکنر عنبیه چشم (IRIS Scanner) در کنار اسکنر اثر انگشت، سطح امنیت در گوشی‌های گلکسی S8 و S8+ تا حد قابل توجهی ارتقا پیدا کرده است. استفاده از این دو روش برای دسترسی به پوشه امن (Secure Folder) با طراحی جدید در این دو گوشی که مجهز به پلتفرم امنیتی KNOX هستند، از هر گونه دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی مشتریان سامسونگ جلوگیری کند.

علاوه بر گزینه‌هایی که در بسته پیش‌فروش گوشی‌های S8 و S8+ قرار دارد، سامسونگ امکان استفاده از بسته پشتیبانی ویژه (VIP Service Package) را برای مشتریان خود فراهم کرده است. به این ترتیب تمامی کاربرانی که گوشی‌های گلکسی S8 و S8+ را پیش‌خرید کنند شامل طرح پشتیبانی ویژه می‌شوند. در این طرح، در صورت شکستگی صفحه نمایش تا پایان سال ۱۳۹۶، مشتریان تنها با پرداخت ۱،۷۰۰،۰۰۰ ریال می‌توانند قطعه ی آسیب دیده را تعویض کنند(برای استفاده از این سرویس فعالسازی تلفن همراه تا پایان تیرماه 1396 الزامی است).

شرکت سامسونگ همچنین با توسعه سرویس اکسپرس خود، اکنون شهر تبریز را هم در کنار شهرهای تهران، مشهد و اصفهان تحت پوشش این سرویس قرار داده است. کاربران گوشی های گلکسی S8 و S8+ در شهرهای شامل این سرویس نیازی به مراجعه به مراکز خدمات این شرکت ندارند و در صورت خرابی گوشی، نمایندگان سامسونگ با مراجعه به محل مشتری، گوشی را دریافت، آن را تعمیر و در کمترین زمان وبدون هزینه به مشتری تحویل می‌دهند.

قیمت پیش‌فروش این گوشی‌ها با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای گلکسی S8، ۲۸٫۸۰۰٫۰۰۰ ریال و برای گلکسی S8+ ، ۳۱٫۸۰۰٫۰۰۰ ریال است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (61 نظر)

امیررضا

۱۳۹۶/۲/۲۷
به نظرتون تا آخر خرداد بازم پیش فروش میشه؟

محمد

۱۳۹۶/۲/۲۰
آقا من پیش خرید کردم ولی تا امروز که 20 اردیبهشت هست ارسال نشده از دیجی کالا
کاش پیش خرید نکرده بودم چو الان که ارزون تر شده از قیمت پیش خریدی !!!

بهمن

۱۳۹۶/۲/۶
پیش فروش گلکسی اس۸ واس۸پلاس فقط چند ساعت طول کشید تو سایت دیجیکالاساعت ۱۰ شروع شد تا ساعت ۱۳ هم موجودیش تموم شد من که ساعت ۱۰:۱ دقیقه پیش خرید کردم.دوستانی که موفق به خرید نشدن دیگه سعی نکنن

نیما

۱۳۹۶/۱/۲۸
پیش خریدش تموم شده؟

نیما

۱۳۹۶/۱/۲۸
چرا درست حسابی توضیح نمیدین؟پیش فروش شد زمان تحویل هم مابقی داره یا نه؟اگه اره چقدره؟