خانهاخبار
آیفون 8 از دو باتری بهره می‌برد؛ هر سه نسخه امسال رم ۳ گیگابایتی دارند!

آیفون 8 از دو باتری بهره می‌برد؛ هر سه نسخه امسال رم ۳ گیگابایتی دارند!

بی‌شک پر حاشیه‌ترین گوشی هوشمند امسال را می‌توان آیفون جدید دانست که طبق شایعات در سه نسخه عرضه می‌شود که هر سه به رم ۳ گیگابایتی مجهز هستند و در این بین یکی از این نسخه به مناسبت دهمین سال معرفی آیفون عرضه خواهد شد که احتمالا آیفون ۸ نام دارد و از دو پک باتری بهره می‌برد.
۱۳۹۶/۱/۲۴

بر اساس اعلام تیموتی آرکوری، تحلیل‌گر Cowen and Company، هر سه نسخه آیفون سال ۲۰۱۷ با رم ۳ گیگابایتی عرضه خواهند شد. این تحلیل‌گر در ماه مارس نتایج تحقیق خود را منتشر کرد که به پیش بینی برخی از ویژگی‌های کلیدی پرچم‌داران جدید اپل پرداخته است. این نتیجه گیری‌ها بر پایه تحقیقات تیموتی آرکوری از زنجیره تامین اپل است. MacRumors بخشی از یادداشت‌های ارکوری را منتشر کرده است:

در بخش حافظه، هر سه مدل به رم ۳ گیگابایتی تجهیز می‌شوند؛ مدل‌های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی میزان حافظه داخلی مشابه با آیفون‌های 7 و 7 پلاس فعلی دارند و در ظرفیت‌های ۳۲/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شوند، در حالی‌ که به نظر می‌رسد مدل ۵.۸ اینچی تنها در ظرفیت‌های ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه شود. در نهایت عمر باتری  آیفون ۵.۸ اینچی افزایش پیدا می‌کند زیرا از دو باتری استفاده می‌شود.

image

اگر این تحقیقات از منابع معتبر بدست آمده باشد، بنابراین می‌توان گفت تنها مدل ۴.۷ اینچی از نظر حافظه پردازشی بهبود یافته است؛ در حال حاضر  آیفون 7 پلاس هم از رم ۳ گیگابایت استفاده می‌کند. تا به این لحظه درباره این که اپل چگونه دو پک باتری را در نسخه ویژه آیفون امسال (در شایعات با نام‌های آیفون 8 یا آیفون ادیشن معرفی شده) جای خواهد داد، اطلاع یا نظری نداریم. اما دو مدل معمولی یا همان خانواده آیفون 7s از چنین ویژگی بی نصیب هستند. همان طور که در متن بالا مشاهده کردید، با وجود این که در سال ۲۰۱۷ میزان حافظه استاندارد ۶۴ گیگابایت شده، ظرفیت آیفون‌های 7s و 7s پلاس از ۳۲ گیگابایت آغاز می‌شود که امیدواریم با وجود عدم پشتیبانی آیفون از حافظه جانبی، کوپرتینویی‌ها به فکر تغییر سیاست خود درباره حافظه داخلی این دستگاه باشند.

image

به علاوه، این تحقیقات از اطلاعاتی که مدتی قبل توسط مینگ چی کو از موسسه KGI Securities منتشر شده بود نیز پشتیبانی می‌کند که اولین بار احتمال عرضه سه مدل آیفون برای امسال با تجهیز به کانکتور لایتنیگ برای خود گوشی و وجود پورت USB C برای آداپتور شارژر را بیان کرده بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۱/۲۷
بازی با اعداد و گول زدن ملت

محمدرضا

۱۳۹۶/۱/۲۴
کار تبلیغاتیه ، همیشه یه عده هستن که بگن : " واو ، آیفونه ! دو تا باتری داره ! "

mohammad.sh

۱۳۹۶/۱/۲۴
چ کاریه ۲تا باطری خب یه باطری با ظرفیت بالا بذاره

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱/۲۴
خدا کنه آیفون سر عقل بیاد و "2سیمکارته بزنه"