خانهاخبار
نسخه لوکس Galaxy S8 و +S8 در راه است

نسخه لوکس Galaxy S8 و +S8 در راه است

کمپانی Truly Exquisite که در زمینه ساخت ابزارآلات لوکس فعالیت دارد، اعلام کرده است که بزودی نسخه‌های لوکس گلکسی اس 8 و 8 پلاس را به بازار عرضه خواهد کرد.
۱۳۹۶/۱/۲۴

اگر از جمله افرادی هستید که به کالاهای لوکس علاقه دارید و در عین حال طرفدار سامسونگ نیز هستید، ما خبر خوشی برای شما داریم. کمپانی Truly Exquisite که در زمینه ساخت ابزارآلات لوکس فعالیت دارد، اعلام کرده است که بزودی نسخه‌های لوکس گلکسی اس 8 و 8 پلاس را به بازار عرضه خواهد کرد.

image

به گفته Truly Exquisite، این محصولات قرار است با طلای 24 و یا 18 عیار رزگلد روانه بازار شوند و نسخه‌های پلاتینی نیز مدنظر خواهد بود. البته قیمت نسخه‌های لوکس گلکسی اس 8 و 8 پلاس نیز ارزان تمام نخواهد بود و باید مبلغ 2800 دلار برای هرکدام از آنها بپردازید.

Truly Exquisite تمام بخش‌های دستگاه‌ را به طلای 24 و یا 18 عیار مزین نخواهد کرد و فقط فریم فلزی، با نمونه طلا تعویض خواهد شد. در بخش جلویی دستگاه نیز از رنگ مشکی استفاده خواهد شد. هر دو نسخه Galaxy S8 و +S8 که توسط Truly Exquisite عرضه می‌شوند از پردازنده‌های اگزینوس و 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهند برد. علاوه بر امکان مطلا کردن فریم فلزی دستگاه، امکان سفارش یک پاور بانک با طلای 24 عیار، کیف پول چرم و یک پد شارژ وایرلس نیز فراهم است.

نظر شما در مورد نسخه‌های لاکچری Galaxy S8 و +S8 چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

AmirHossein

۱۳۹۶/۱/۲۵
خیلی خشگله البته بدست ما که فک نکنم برسه چون تولیدش محدوده ایشالا من همین نسخه معمولی s8+رو اگه جور شه میگیرم بعد تابستان
بدرود
???????

حامد

۱۳۹۶/۱/۲۴
من هنوز پولم به خرید s6 نمیرسه چه برسه به این ??

سعید

۱۳۹۶/۱/۲۴
نسخه عادی اش هم از تمام گوشی های بازار لوکس تر و بهتره قیمتش هم پیشفروش ۲.۸۸۰.۰۰۰ دیجیکالا میفروشه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱/۲۴
با این گوشی "بله" را جیک ثانیه خواهی گرفت برادر

محمد

۱۳۹۶/۱/۲۴
خودش طلای نابه حالا دیگه با طلا هم روکش شه چه شود